Dyr med hjem fra udlandet- HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.944 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

annec

Min søster er på ferie i Tyrkiet, og der var de inde i en dyrebutik og der lå alle dyrene døde enten havde de spist hinanden og nogen var døde af varmen og de havde hverken mad eller drikke. Men så da de kommer ud er der nogeN der sparker en hund ud foran en bus, og så min løber min søster ud for at redde den. Og nu er de stensikre på at de vil have den hund med hjem. 

Hvordan gøre de det?    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den ska vaccineres, steriliseres, chipes og ha lavet et dyrepas. Ka godt gå hen og blive rigtig dyrt! Men syntes det ville være helt fantastisk hvis de gør det!

Min svigerfar fandt en gadehund i Spanien for et par år siden, som de adopterede med hjem! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

annec

StineW79 skriver:

Den ska vaccineres, steriliseres, chipes og ha lavet et dyrepas. Ka godt gå hen og blive rigtig dyrt! Men syntes det ville være helt fantastisk hvis de gør det!

Min svigerfar fandt en gadehund i Spanien for et par år siden, som de adopterede med hjem! Vh stine

Jamen hvordan får de gjort det dernede? 

Anmeld

18. juli 2012

KarinaA

annec skriver:

Jamen hvordan får de gjort det dernede? 

de skal kontakte en dyrlæge  

dem er der altså nogen stykker af dernede, der må være en guide eller information man kan spørge  

eller ring og snak med dyrenes beskyttelse, de vil helt sikkert gerne hjælpe . 

http://www.udvandrerne.dk/JLKM/Udvandre.nsf/Uniq/5987504Discussion

der står lidt her 

Anmeld

18. juli 2012

annec

KarinaA skriver:

de skal kontakte en dyrlæge  

dem er der altså nogen stykker af dernede, der må være en guide eller information man kan spørge  

eller ring og snak med dyrenes beskyttelse, de vil helt sikkert gerne hjælpe . 

http://www.udvandrerne.dk/JLKM/Udvandre.nsf/Uniq/5987504Discussion

der står lidt her 

1000 tak, prøver lige at ringe med det samme :-)

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

annec skriver:

Min søster er på ferie i Tyrkiet, og der var de inde i en dyrebutik og der lå alle dyrene døde enten havde de spist hinanden og nogen var døde af varmen og de havde hverken mad eller drikke. Men så da de kommer ud er der nogeN der sparker en hund ud foran en bus, og så min løber min søster ud for at redde den. Og nu er de stensikre på at de vil have den hund med hjem. 

Hvordan gøre de det?    

Hvordan er det gået? 

Anmeld

26. juli 2012

Rikke S

StineW79 skriver:

Derudover skal man have lov at importere dyret af den danske fødevarekontrol (det er i hvert fald dem der skal give lov hvis man skal importere en killing eller sælger den til udlandet).

Men ville nu aldrig have en hund købt i en dyrehandel, det er ikke til at vide hvilke traumer den bærer rundt på.

Den eneste måde at stoppe sådan noget svineri, er ikke at støtte deres forretning.

Anmeld

26. juli 2012

annec

MortilElias2010 skriver:

Hvordan er det gået? 

De kunne ikke få den med hjem men de fik nogle rigtige gode emner dernede som har den, de har lovet at tage sig godt af den.

Anmeld

26. juli 2012

annec

Rikke S skriver:

Derudover skal man have lov at importere dyret af den danske fødevarekontrol (det er i hvert fald dem der skal give lov hvis man skal importere en killing eller sælger den til udlandet).

Men ville nu aldrig have en hund købt i en dyrehandel, det er ikke til at vide hvilke traumer den bærer rundt på.

Den eneste måde at stoppe sådan noget svineri, er ikke at støtte deres forretning.

Det var ikke fra en dyrehandel, dtyrehandlerne havde dræbt alle hans dyr men det var en herreløshund

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

annec skriver:

De kunne ikke få den med hjem men de fik nogle rigtige gode emner dernede som har den, de har lovet at tage sig godt af den.

Det er det værste ved udlandsrejser. Alle de dyr der har så lav en rang i befolkningen, fordi at de som regle er så fattige at det er familiens overlevelse fremfor dyrevelfærd og det kan man godt forstå, selvom det erfutil stor forskel fra vores samfund. Jeg så det i Egypten og måtte bare indse at sådan er det. Jeg så en hundehvalp sidde i et fuglebur, den havde et grønt og et brunt øje og så sad den bare der midt i solen uden vand og mad på tremmebuned og mit hjerte brast for jeg vidste jeg intet kunne stille op. Hende jeg fulgtes med sagde at jeg ikke skulle komme ind i dyreforretningen, så synet derinde havde sikkert været endnu værre. Elendig dag, kunne slet ikke få hunden ud af mine tanker og jeg tænker stadigvæk på dens skæbne i 2012. Jeg så den i 2007. Puha. Forstår godt hvordan de kunne lade deres gode hjerte rende af med dem, der er så meget elendighed. Men håber at deres venner vil passe godt på den og det ikke var noget de bare sagde for at smide den på porten igen på et senere tidspunkt, når devar rejst. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.