annec skriver:
De kunne ikke få den med hjem
men de fik nogle rigtige gode emner dernede som har den, de har lovet at tage sig godt af den. 
Det er det værste ved udlandsrejser. Alle de dyr der har så lav en rang i befolkningen, fordi at de som regle er så fattige at det er familiens overlevelse fremfor dyrevelfærd og det kan man godt forstå, selvom det erfutil stor forskel fra vores samfund. Jeg så det i Egypten og måtte bare indse at sådan er det. Jeg så en hundehvalp sidde i et fuglebur, den havde et grønt og et brunt øje og så sad den bare der midt i solen uden vand og mad på tremmebuned og mit hjerte brast for jeg vidste jeg intet kunne stille op. Hende jeg fulgtes med sagde at jeg ikke skulle komme ind i dyreforretningen, så synet derinde havde sikkert været endnu værre. Elendig dag, kunne slet ikke få hunden ud af mine tanker og jeg tænker stadigvæk på dens skæbne i 2012. Jeg så den i 2007. Puha. Forstår godt hvordan de kunne lade deres gode hjerte rende af med dem, der er så meget elendighed. Men håber at deres venner vil passe godt på den og det ikke var noget de bare sagde for at smide den på porten igen på et senere tidspunkt, når devar rejst.
Anmeld