Puha kan ikke lide den 24-7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Anonym trådstarter

Puha ja her den 24 er det 13 år siden min veninde døde af en alder af 9 år af kræft i hjernen

Jeg syntes stadig den dag er som igår

Vi havde været sammen dagen ind og skulle sove sammen men pludselig ændre hun sig helt vild og vi bliver uvenner 

Jeg er selv 10 år på dette tidspunkt 

Jeg skal til familie fest dagen efter så jeg bliver bare hentet og overnattet ved min mormor som jeg skulle køre med 

Kl 2 om natten vågner jeg i et sæt og siger xxx er død bliver beroligende og min mormor siger ej nu stop 

Får sovet vider og tager med til fest min forældre skulle så kommer 

Men det gør de ikke min mormor tager mig til side og siger de er blevet kaldt på arbejde mit svar mormor jeg er ikke dum det søndag..

Hun bliver stille og siger så ikke mere 

Kommer hjem til midnat og der er meget trykket stemning

Mine forældre siger jeg skal sætte mig ned 

Mig jeg får et brev i hånden 

Det er fra xxx

Der står hun holdet af mig og hun er ked af det skulle slutte med vi var uvenner og at hun holdt af mig

Xxx er død kl 2 den nat jeg vågnet 

Dagen efter ser jeg min veninde i kapellet og hvor var hun smuk jeg ligger et brev ned til hende og giver hende begge hvors venindehalskæder på og løber ud og græder bliver stoppet og får at vide det helt ok 

Met par dage efter skal hin begraves puha det var svært 

Hold op jeg savner hende et eller andet stød det sidder bare så dybt i mig savner dig xxx

Ville ikke så meget bare lidt luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Den ligger nok ikke rigtig men ved ikke lige hvor jeg skulle ligge den hen

Anmeld

17. juli 2012

M (:

Anonym skriver:

Puha ja her den 24 er det 13 år siden min veninde døde af en alder af 9 år af kræft i hjernen

Jeg syntes stadig den dag er som igår

Vi havde været sammen dagen ind og skulle sove sammen men pludselig ændre hun sig helt vild og vi bliver uvenner 

Jeg er selv 10 år på dette tidspunkt 

Jeg skal til familie fest dagen efter så jeg bliver bare hentet og overnattet ved min mormor som jeg skulle køre med 

Kl 2 om natten vågner jeg i et sæt og siger xxx er død bliver beroligende og min mormor siger ej nu stop 

Får sovet vider og tager med til fest min forældre skulle så kommer 

Men det gør de ikke min mormor tager mig til side og siger de er blevet kaldt på arbejde mit svar mormor jeg er ikke dum det søndag..

Hun bliver stille og siger så ikke mere 

Kommer hjem til midnat og der er meget trykket stemning

Mine forældre siger jeg skal sætte mig ned 

Mig jeg får et brev i hånden 

Det er fra xxx

Der står hun holdet af mig og hun er ked af det skulle slutte med vi var uvenner og at hun holdt af mig

Xxx er død kl 2 den nat jeg vågnet 

Dagen efter ser jeg min veninde i kapellet og hvor var hun smuk jeg ligger et brev ned til hende og giver hende begge hvors venindehalskæder på og løber ud og græder bliver stoppet og får at vide det helt ok 

Met par dage efter skal hin begraves puha det var svært 

Hold op jeg savner hende et eller andet stød det sidder bare så dybt i mig savner dig xxx

Ville ikke så meget bare lidt luft

Er ked af dit tab, og håber det bliver nemmere med tiden.. 

Anmeld

18. juli 2012

Missq4

18. juli 2012

Savannah

18. juli 2012

pemiro

Sikke dog en forfærdelig historie...

Anmeld

18. juli 2012

Frk.S

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.