Hvor længe prøvede I, efter p-pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Anonym trådstarter

Nogen der har nogle historier/vise ord, omkring, hvor lang tid der gik fra i stoppede på p-piller til i var gravid  
Jeg stoppede for en måned siden, og vi har prøvet løs, der hvor ÆL skulle finde sted. Men ÆL test viste dog ikke positiv de dage

Nogen der kan hjælpe? Vil meget gerne høre fra jer!
Det hele er jo stadig meget nyt for os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Karla

Anonym skriver:

Nogen der har nogle historier/vise ord, omkring, hvor lang tid der gik fra i stoppede på p-piller til i var gravid  
Jeg stoppede for en måned siden, og vi har prøvet løs, der hvor ÆL skulle finde sted. Men ÆL test viste dog ikke positiv de dage

Jeg stoppede på p-piller i september, og stod med en positiv test 8 måneder senere - endte desværre i en graviditet uden for livmoderen.
Jeg har aldrig brugt ÆL teste, da jeg tror de ville stresse min krop meget mere

Jeg kan svagt mærke, når jeg har ÆL (tror jeg) men kunne først mærke det i den måned, hvor jeg fik en positiv test. Så tror min krop har brugt ca. 6-7 mdr. på at "finde" sig selv

Anmeld

17. juli 2012

bonnie81

hej her tog det 4 mdr og vi havde sex ca hver anden dag

Anmeld

17. juli 2012

Frk.S

Jeg tog den sidste p-pille i slutningen af august 2010.
17. december 2010 stod jeg med en positiv test. 

Anmeld

17. juli 2012

Peanut

sorry volapyk. skrevet fra min smartphone

Anmeld

17. juli 2012

B&J

der gik 3mdr efter jeg stoppede på mine p-piller til jeg var gravid..

vi brugte dog ikke æl teste eller tænkte over det vi blev sådan da vi så jeg var gravid fordi vi troede ikke det kunne gå så hurtigt

Anmeld

17. juli 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Der gik ca. 3 mdr og vi havde ikke sex særligt mange gange  Så for os gik det hurtigt !! Håber det lykkedes hurtigt for jer !!

//Mette

Anmeld

17. juli 2012

Misty

10 mdr her

Anmeld

17. juli 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Der gik 6 mdr før der var gevinst her. Jeg fandt ud af at jeg havde en meget lang cklus (44 dag) og kunne derfor ikke få en positiv ÆL test på de dage jeg troede. Et godt råd er at teste med Æl fra dag 10-12 og så bare blive ved. På den måde fandt jeg ud af at jeg først havde æl på dag 23.. Det gav til sidst gevinst

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar og oplevelser.

Vi er spændte på det hele, og håber det går rimelig hurtigt - vi kan jo næsten ikke vente, nu hvor vi tog beslutningen om at skulle være forældre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.