hun skær gummerne mod hinanden så det knager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

MissTas

Hej piger.. min datter er begyndt med indenfor de sidste par dage at skær gummerne mod hinanden, ligesom hvis man skærer tænder..

hun gør det hver gang hun har mulighed for det, når noget støtter hende under hagen. fx når hun ligger på maven og ligger sit hoved på hendes arm, hvis hun hænger over vores skulder eller lign.

man kan helt hører at det skærer.. nogen der ved horfor hun gør det? eller andre der har oplevet det?

hun har ingen tænder endnu og blir 5 mrd på søndag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

_-Kathrine-_

Åha det er bare en frygtelig lyd og det blir værre når de får tænder!
Villads gjorde det fordi gummerne kløede... Sååå måske der er bisser på vej??

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

MissTas skriver:

Hej piger.. min datter er begyndt med indenfor de sidste par dage at skær gummerne mod hinanden, ligesom hvis man skærer tænder..

hun gør det hver gang hun har mulighed for det, når noget støtter hende under hagen. fx når hun ligger på maven og ligger sit hoved på hendes arm, hvis hun hænger over vores skulder eller lign.

man kan helt hører at det skærer.. nogen der ved horfor hun gør det? eller andre der har oplevet det?

hun har ingen tænder endnu og blir 5 mrd på søndag.

Uhhhh ja jeg hader den lyd  Isabella gjorde det meget i en overgang - især i den periode der kom tænder. Nu er det sjældent hun gør det 

Anmeld

17. juli 2012

MissTas

_-Kathrine-_ skriver:

Åha det er bare en frygtelig lyd og det blir værre når de får tænder!
Villads gjorde det fordi gummerne kløede... Sååå måske der er bisser på vej??

ja, det kan være.. ku da være sødt med et par små bisser smil..

men GUUUD hvor lyder det bare træls.. må ud og ha købt en bidering eller noget som kan afhjælpe lidt

Anmeld

17. juli 2012

MissTas

Babymor2010 skriver:

Uhhhh ja jeg hader den lyd  Isabella gjorde det meget i en overgang - især i den periode der kom tænder. Nu er det sjældent hun gør det 

ja, det lyder så skrækkeligt.. måske hun er ved at få en lille tand må holde øje, hehe.. kan hvert fald ikke se nogen endnu

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

MissTas skriver:

ja, det lyder så skrækkeligt.. måske hun er ved at få en lille tand må holde øje, hehe.. kan hvert fald ikke se nogen endnu

Så kan det være der er en på vej 

Anmeld

17. juli 2012

MissTas

Babymor2010 skriver:

Så kan det være der er en på vej 

ja, kan godt være.. for hun har også været lidt pylleret de sidste to dage .. håber der er en på vej, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.