Hvorfor græder hun?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

NessaXenia

Vanessa er så pylleret og ked af det idag, sov dårligt i nat samt var svær at få til at sove igår, vågnede mange gange i nat og stod op kl 4.. Var i dp kl 7-13 og der havde ikke rigtig været noget da hun sov fra 10-13.. Hun var glad da vi kom hjem og legede efter maden i ca 20 min..

Så begyndte det så småt med pylleri og ked af det, tænker tænderne da det er 4 mdr siden sidste kom op.. (nr 4)

Kan ikke umidlbart se noget i gummen men det kan vil genere lidt før..

Hun blir 14 mdr på fredag

Er der er et tigerspring nu her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Clisolka

VanessaBaby skriver:

Vanessa er så pylleret og ked af det idag, sov dårligt i nat samt var svær at få til at sove igår, vågnede mange gange i nat og stod op kl 4.. Var i dp kl 7-13 og der havde ikke rigtig været noget da hun sov fra 10-13.. Hun var glad da vi kom hjem og legede efter maden i ca 20 min..

Så begyndte det så småt med pylleri og ked af det, tænker tænderne da det er 4 mdr siden sidste kom op.. (nr 4)

Kan ikke umidlbart se noget i gummen men det kan vil genere lidt før..

Hun blir 14 mdr på fredag

Er der er et tigerspring nu her?

Umiddelbart tænker jeg bisserne - sådan er Isabella når der er nogle på vej  Hmm tigerspring, jeg kan ikke engang huske om der ligger et tigerspring omkring de 14 mrd 

Anmeld

17. juli 2012

NessaXenia

Ja ikk...

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

VanessaBaby skriver:

Ja ikk...

Jo - du må vente og se om du kan se noget i gummerne  Det kan jo også være at hun har en skidt-tilpas dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.