nielsen80 skriver:
Hej søde,
Jeg synes bestemt du skal tage afsted(gravid eller ikke gravid), så længe vaccinationer ikke er et problem.
Jeg skulle rejse en del i forbindelse med arbejde under og efter vores sidste forsøg, og det var intet problem.
Er sikker på det lykkes næste gang or jer, og man kan sagtens rejse, være på ferie etc. hvis du har en nogenlunde normal graviditet- hvilket jeg er sikker på du får. Bare vær opmærksom på, at kødet du spiser er gennemstegt, og pas på dig selv i forbindelse med tunge løft.
Synes virkelig det er en god ide, at I planlægger jeres liv, som I ønsker det og ikke efter behandlingerne. Man kan simpelthen ikke blive ved med at sætte alt på stand by.
Håber desuden du er ved at være ovenpå igen....eller har fået det lidt bedre.

Jeg tror også, at jeg efterhånden har besluttet mig for at tage afsted. Der er masser af steder, hvor man ikke behøver at tage piller mod Malaria, så der er masser af muligheder for os. Chancen for en besværlig graviditet er, som du skriver, ret lille. I det tilfælde kan jeg højst sandsynligt få en lægeerklæring...
Klinikken, der rådgav om vaccination, sagde også, at jeg skulle passe på med lokal mad, kun drikke vand fra flaske osv. Ting man egentlig altid tager hensyn til.
Du har helt ret i, at jeg skal leve mit liv som ellers. Ellers får denne behandlingsverden en alt for stor betydning i mit liv, og det er ikke til at klare i længden.
Tusind tak for dit beroligende råd 
Anmeld