Er det ikke bare for mærkeligt ? OMG !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

M&N

Ved ikke lige hvor jeg skulle placere den, så det blev her.

Vi har 2 papillon hvalpe til salg og henvendte sig i week, som vi virkelig havde en god mave fornemmelse om. Hun var virkelig sød og takkede os, nu ville hendes børn blive så glade (skrev hun på en SMS efter vi havde talt med hende)

Vi aftalte mandag kl 16 (igår) hun dukkede aldrig op, og når man ringer siger den "der er ingen forbindelse til nummeret" ?

Øjhh. Hvad ?
Forstår det ikke. De havde en papillon de havde købt og den havde desværre brækket benet så den skulle aflives. Derfor de ville have en ny, børnene var jo ulykkelige.

Men What the f*** ? Total brændt af ? Virker det som
Meningen eller er der mon sket noget ?

Vi er KÆMPE spørgsmålstegn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Kongmulle

Jeg ville som udgangspunkt nok blive mere bekymret for om der kan være sket hende noget Især fordi tlf ikke kan få forbindelse.

Anmeld

17. juli 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Ved ikke lige hvor jeg skulle placere den, så det blev her.

Vi har 2 papillon hvalpe til salg og henvendte sig i week, som vi virkelig havde en god mave fornemmelse om. Hun var virkelig sød og takkede os, nu ville hendes børn blive så glade (skrev hun på en SMS efter vi havde talt med hende)

Vi aftalte mandag kl 16 (igår) hun dukkede aldrig op, og når man ringer siger den "der er ingen forbindelse til nummeret" ?

Øjhh. Hvad ?
Forstår det ikke. De havde en papillon de havde købt og den havde desværre brækket benet så den skulle aflives. Derfor de ville have en ny, børnene var jo ulykkelige.

Men What the f*** ? Total brændt af ? Virker det som
Meningen eller er der mon sket noget ?

Vi er KÆMPE spørgsmålstegn.

Ej det første jeg tænkte var at hun have brugt telefonen, altså fordi der nu ingen forbindelse er til den, til at få kontakt til jer med henblik på måske og stjæle hvalpene  det sker jo faktisk ofte herhjemme.

Men måske er jeg langt ude?  

Anmeld

17. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg synes det virker meget skummelt, hvis hun henvender sig til jer igen så ville jeg nok ikke sælge en til hende.

Hvis hunde brækker deres ben, så plejer man da normalt da heller ikke at aflive hunden, men give den da gibs på. Jeg kender da 1 hvis hund har haft gibs på benet pga brækket ben.

Anmeld

17. juli 2012

Vial

Måske hun er taget på en hurtig afbudsrejse?

Anmeld

17. juli 2012

Masig

Det lyder meget skummelt i mine ører og jeg ville ikke sælge hvalp til hende... Ingen forbindelse til telefonen, så er den nok lukket eller noget, ellers ville den vel bare gå på tlf svarer... Og aflive en hund pga et brækket ben.. Selvfølgelig ved jeg ikke hvor slemt det er, men normalt ville man da bare fikse det ligesom med mennesker...

En lukket tlf og den "nemme/billige løsning" ved et brækket ben... Lyder som mennesker der ikke har råd og ansvar nok til at have hund...

Håber jeg tager fejl, men jeg synes det virker meget skummelt..

Anmeld

17. juli 2012

M&N

Babymamma skriver:

Ej det første jeg tænkte var at hun have brugt telefonen, altså fordi der nu ingen forbindelse er til den, til at få kontakt til jer med henblik på måske og stjæle hvalpene  det sker jo faktisk ofte herhjemme.

Men måske er jeg langt ude?  

Åhh den tanke har jeg også haft, altså ikke været tryg ved manden gav hende vores adresse!

Men heldigvis bor vi på 3 sal med dør Tlf så det er ikke lige sådan at stjæle dem.

Synes det er vildt mystisk. Den har sagt ingen forbindelse siden igår og indtil nu.

Det med hunden var noget med den hoppede op i sofaen og den så brækkede sine ben. Min kæreste snakkede med hende, så ved ikke hvordan det har lydt ordret ;-) ved bare at det føltes mystisk!

Anmeld

17. juli 2012

Miin'Baby'Mus

BabyWish2012 <3 skriver:

Åhh den tanke har jeg også haft, altså ikke været tryg ved manden gav hende vores adresse!

Men heldigvis bor vi på 3 sal med dør Tlf så det er ikke lige sådan at stjæle dem.

Synes det er vildt mystisk. Den har sagt ingen forbindelse siden igår og indtil nu.

Det med hunden var noget med den hoppede op i sofaen og den så brækkede sine ben. Min kæreste snakkede med hende, så ved ikke hvordan det har lydt ordret ;-) ved bare at det føltes mystisk!

Jeg syntes også at det virker MEGET mystisk 

Anmeld

17. juli 2012

HopinWishin

merethe skriver:

Jeg synes det virker meget skummelt, hvis hun henvender sig til jer igen så ville jeg nok ikke sælge en til hende.

Hvis hunde brækker deres ben, så plejer man da normalt da heller ikke at aflive hunden, men give den da gibs på. Jeg kender da 1 hvis hund har haft gibs på benet pga brækket ben.

Anmeld

17. juli 2012

Mother-love

Jeg ville helt sikkert ikke sælge hunden til hende hvis hun kontakter jer igen. For hun virker utrolig useriøs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.