hvordan er man sikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde i også de her føleser

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.039 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er meget flov over min tankegang derfor anonym.

Jeg har en rigtig skøn kæreste.vi har været sammen i 3 år nu. vi er forloved og har boed sammen i 2 år.jeg elsker ham rigtig højt og er faktisk blevet afhægnig af ham.jeg vil leve med ham resten af mit liv og få børn med ham. men tænker tit på om vores forhold holder, han siger også han vil leve med mig og elsker mig osv(men siger alle kæreste par ikke det) jeg elsker ham men er bange for han dropper mig engang.jeg er hans første kæreste så er bange for han vil ud og prøve noget nyt engang... har i også haft det sådan her....

jeg elsker ham overalt på denne jord vil aldrig miste ham og vil leve med ham resten af mit liv...

Og er i gået fra hinanden selv om du/i havde det sådan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

VIPpigen

Nu kunne der kun svares en gang... Men min første kæreste, der var jeg på en lyserød sky det meste af tiden. Det holdte bare ikke...

Min nuværende kæreste har jeg det ligeså med, og vi er stadig nyforelsket efter 3 år... Vi har et barn sammen, og købt hus... Jeg ville ikke bytte ham for guld og diamanter...

Min første kærlighed var jeg kun sammen med i et år....

Anmeld

16. juli 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg har en rigtig skøn kæreste.vi har været sammen i 3 år nu. vi er forloved og har boed sammen i 2 år.jeg elsker ham rigtig højt og er faktisk blevet afhægnig af ham.jeg vil leve med ham resten af mit liv og få børn med ham. men tænker tit på om vores forhold holder, han siger også han vil leve med mig og elsker mig osv(men siger alle kæreste par ikke det) jeg elsker ham men er bange for han dropper mig engang.jeg er hans første kæreste så er bange for han vil ud og prøve noget nyt engang... har i også haft det sådan her....

jeg elsker ham overalt på denne jord vil aldrig miste ham og vil leve med ham resten af mit liv...

har stemt blankt da det er en ja og nej på en gang.. for det meste tænker jeg rationelt, hvis han smutter, jamen så smutter han. Og det hjælper mig absolut ikke spor at gå og bekymre mig omkring hvem han evt ville flytte sammen med, eller hvem han evt ville være mig utro med.

min kæreste er min første sådan rigtigt seriøse partner. han er min partner og han er min bedste ven. Jeg elsker ham ufatteligt højt, MEN jeg nægter at være så afhængig af manden at jeg bliver parnoid ( dermed ikke sagt at du er det)

Anmeld

16. juli 2012

frkanonym

Anonym skriver:

jeg er også min kærestes første kæreste - også den første, han har været sammen med seksuelt. vi har været sammen i 34 måneder indtil videre. jeg elsker ham rigtig højt! men jeg kan også tænke på, om han har lyst til andre kvinder seksuelt, om han tænder på andre kvinder, kigger efter andre kvinder, da han jo ikke har prøvet andre end mig, og om vores forhold holder osv.
den tanke har jeg meget tit!
men jeg trøster mig selv med, han har valgt mig, fordi han elsker mig. han siger rigtig tit til mig, at han elsker mig og det er mig, han vil være sammen med. så jeg tror bare, de tanker vi render rundt med, evt er for lav selvtillid?

Anmeld

16. juli 2012

Mutti2

Anonym skriver:

Jeg har 1 gang haft den følelse i mit liv. Ham endte jeg så også med at blive gift med Det var fantastiskt.... virkeligt.

Indtil at kylede mig ud og skiftede låsen uden at advare mig

Men efterfølgende, har jeg en enkelt gang kommet meget tæt på at holde af en fyr mindst lige så meget. Dog nåede det desværre aldrig at udvikle sig.

Men netop derfor er jeg ikke i tvivl om at jeg igen engang kommer til at føle kærligheden

Jeg kan godt forstå at du er nervøs.
Jeg har altid sagt at man kan mærke sin egen, og partnerens følelser i kyssende og kærtegnene. Hvis det føles rigtigt, ved man at følelserne er med i det, og det må klart gælde for den anden også, hvis man nyder hans kærtegn
- Giver det mening??

Knus

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

Ja den følelse har jeg prøvede.... Indtil han var mig utro (vi var gift) og forlod mig for hende den anden... MEN faktisk har jeg følelsen igen heldigvis (i endnu større grad) Det er ham der far til min søn.... og vi venter nummer 2.... ♥ Dog går jeg ikke og tænker ægteskab men vi er forlovede eller har ring på (som et symbol) ♥

Anmeld

17. juli 2012

B&J

ja det prøvede jeg ved min x ind til det hele var slut vi var sammen i 4år nu har jeg min kæreste ham jeg har daniel med vi har også været sammen i 4år nu og håber helt klart på mange år inu... for jeg kan heller ikke leveuden ham tænk bare at sove uden ham jamen det kan jeg ikke

Anmeld

17. juli 2012

Kay

syntes der mangler et svar alla Ja men jeg har lært at leve med det...

det er ikke så meget frygten for han går fra mig... men mere frygten for at jeg mister ham på den ene eller anden måde...

det er ik noget jeg går med til hverdag... men en gang i mellem... fx. hvis han kommer senere hjem uden lige at give besked... eller sådan noget...

tror det er meget normalt at beskytte og frygte at miste ting man elsker... nogne tænker bare mere over den frygt end andre og man lære at leve med det når der ik sker noget...

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

Okay så vidt jeg kan læse så er der mange af jer der er blevet skildt/slået op med  krydser finger for vi må leve resten af vores dage sammen. sagde jeres mænd også det samme ?

Anmeld

17. juli 2012

Adrina

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i 23 mdr nu og venter vores første barn sammen. Han er min første forelskelse. 

Jeg har haft forhold før og mit længste (inden min nuværende) varede i halvandet år, men der var jeg ikke forelsket, men afhængig - det var min kæreste på det tidspunkt også af mig. Ellers har jeg haft sygt mange one-night-stands (min kæreste blev så ked af det da han hørte sex'antallet) og været total party'girl.

Min kæreste har kun haft faste forhold, hvor hans længste var 3 ½ år og de fik et barn sammen (han var dog kun lige fyldt 18 da han blev far og det var ikke hans ønske at få barnet).

Dog kan jeg blive så skide usikker, netop fordi at det familieliv vi har planlagt sammen, har han haft med en anden . Men som han selv har fortalt, så blev de sammen pga barnet (så dumt!) og at han ikke har haft den forelskelse som han har i mig. Men har også lært at han kan blive skide usikker på mig pga min "vilde" fortid. Har dog lært at sige det til ham, når jeg får et "panik-anfald" og så får han mig beroliget.

SÅ NEJ; DU SKAL IKKE SKAMME DIG OVERHOVEDET! 

Jeg tror det er normalt, når man er forskellige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.