Cream cheese frosting - luftig - nogle der ved??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Den lykkelige

Jeg har en god opskrift på cream cheese frosting.. men altså kunne godt tænke mig den var knapt så flydende.. men mere luftig og "skum" agtig.. nogen der kender en god opskrift på en som bliver det??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Den lykkelige

Slet ingen???

Anmeld

18. juli 2012

Dot D

Nu ved jeg jo ikke, hvilken du bruger, men den her er rigtig god

Cream Cheese Frosting:

230 gram flødeost, rumtempereret

1/2 tsk. vanillesukker, eller kornene fra en halv stang vanille

60 gram florsukker

160 ml kold fløde

Brug maskine med ”K”-spaden og pisk osten blød og luftig, tilsæt vanille (eller lakridspulver) sigt flormelisen i og rør godt sammen.

Skift til piskeris og hæld den tempererede fløde i og pisk til det er en smuk, tyk og dejlig luftig creme...

Anmeld

18. juli 2012

Den lykkelige

Dot D skriver:

Nu ved jeg jo ikke, hvilken du bruger, men den her er rigtig god

Cream Cheese Frosting:

230 gram flødeost, rumtempereret

1/2 tsk. vanillesukker, eller kornene fra en halv stang vanille

60 gram florsukker

160 ml kold fløde

Brug maskine med ”K”-spaden og pisk osten blød og luftig, tilsæt vanille (eller lakridspulver) sigt flormelisen i og rør godt sammen.

Skift til piskeris og hæld den tempererede fløde i og pisk til det er en smuk, tyk og dejlig luftig creme...

Nej det er ikke den jeg har.. tusind tak.. den må jeg prøve.. har dog ikke et "k" jern på min el pisker.. kan man bruge alm tror du??

Anmeld

18. juli 2012

Dot D

Den lykkelige skriver:

Nej det er ikke den jeg har.. tusind tak.. den må jeg prøve.. har dog ikke et "k" jern på min el pisker.. kan man bruge alm tror du??

hmmmmm, jeg ved det faktisk ikke. jeg bruger nemlig altid køkkenmaskinen. måske du kune prøve at bruge dejkrogene i stedet for K-jernet , inden du skifter til piskeriset

Anmeld

19. juli 2012

Den lykkelige

Dot D skriver:

hmmmmm, jeg ved det faktisk ikke. jeg bruger nemlig altid køkkenmaskinen. måske du kune prøve at bruge dejkrogene i stedet for K-jernet , inden du skifter til piskeriset

Ja ok, kan jeg prøve.. tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.