Bordplan- er det ok at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.976 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi ku godt tænke os at man ik sad ved siden af sin partner (self gælder det ik os) til vores bryllup. Men at man bare sad ved samme bord (runde borde). Men vi VED at min kærestes chef og kone ik vil skilles ad. De har ved andre begivenheder skrevet og spurgt "nu kommer vi vel til at sidde ved siden af hinanden". Her er problemet så:

Jeg syns ik at der skal være sær-regler for dem når de andre blir skilt ad. Min kæreste mener at de godt som de eneste ka få lov at sidde sammen fordi de åbenbart ik ka håndtere hvis de ik ska aidde ved siden af hinanden.

Jeg syns ik at de ska ha lov at styre vores fest men vi ved også at der ka blive 'ballade' og brok fra chefen hvis vi skiller dem ad. 

Ska lige siges at de kender flere af de andre så det er ik fordi de kun kender hinanden.

Hva syns I vi ska gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Vi ku godt tænke os at man ik sad ved siden af sin partner (self gælder det ik os) til vores bryllup. Men at man bare sad ved samme bord (runde borde). Men vi VED at min kærestes chef og kone ik vil skilles ad. De har ved andre begivenheder skrevet og spurgt "nu kommer vi vel til at sidde ved siden af hinanden". Her er problemet så:

Jeg syns ik at der skal være sær-regler for dem når de andre blir skilt ad. Min kæreste mener at de godt som de eneste ka få lov at sidde sammen fordi de åbenbart ik ka håndtere hvis de ik ska aidde ved siden af hinanden.

Jeg syns ik at de ska ha lov at styre vores fest men vi ved også at der ka blive 'ballade' og brok fra chefen hvis vi skiller dem ad. 

Ska lige siges at de kender flere af de andre så det er ik fordi de kun kender hinanden.

Hva syns I vi ska gøre??

Lad dem sidde ved det samme bord men ikke ved siden af hinanden. Jeg synes det er noget pjat at man vil bestemmer over andres dag. Og ja, jeg synes at den er vigtig. Der var dæledylme ikke nogen der bestemte noget som helst da jeg blev gift. Den ene dag hvor man skal lægge sin egoisme på hylden og fejre nogle andre må man bide tænderne sammen og så gøre det. Basta.

Anmeld

16. juli 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Hva syns I vi ska gøre??

Det er HELT op til jer, hvad I vil gøre! Som gæst sys jeg simpelthen ikke man kan være bekendt at "brokke" sig over bordplan - og slet ik inden festen. Og i øvrigt er det jo "bare" under maden, derefter mingler man jo med alle andre!

Men personligt ville jeg sætte par ved siden af hinanden. Vi skal selv giftes d. 1/9 og vi sætter par sammen. Til gengæld skal vi ik sidde traditionelt, altså mig ved siden af svigerfar osv.. eller hvordan man nu plejer

Anmeld

16. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hva syns I vi ska gøre??

jeg synes de skal vokse op og lade vaere med at opfoere sig som boern. Hvad er det for noget pjat at man ikke kan sidde ved siden af andre?
Det er jeres dag, saa I bestemmer hvordan folk skal sidde og saadan er det bare. Saa maa de bide I det sure aeble og tag det som voksne mennesker. Det er en enkle dag.

Hvis jeg havde faaet beskeden: Vi kommer da til at sidde ved siden af hinanden, havde jeg sagt: I kommer til at sidde hvor jeg har sat jer.

Det er andet er noget pjat.

Anmeld

16. juli 2012

FrkT

Sådan som jeg har lært at den rigtige "etikette" er, så skal man skille par ad, som er gift, men dem som kun er forlovet eller kun er kærester, de skal sidde sammen....

Synes det er noget pjat, hvis de ikke mener de kan skilles ad.... og det ville jeg bestemt ikke rette mig efter.

Anmeld

16. juli 2012

camilla10

Tag evt. hensyn ved kun at sætte en enkelt person/enkelt par imellem dem eller lige overfor hinanden. Så er det ens for alle, samtidig med, at I har gjort jeres bedstefor at tage hensyn.

Anmeld

16. juli 2012

Muhmi

Det er ikke deres bordplan og hvis de ikke kan overkomme ÉN aften hvor de ikke sidder ved siden af hinanden, så har de seriøst et problem... Helt ærligt, som voksne mennesker så burde de sgu da kunne  omgåes andre uden at have deres støtteklods i form af deres mand eller kone....

Jeres bordplan, jeres fest, jer der betaler, helt og holdent JER der bestemmer....

Vores bordplan var også meget utraditionel og det fandt folk sig i og vi havde en super hyggelig aften alligevel

Anmeld

16. juli 2012

Miss Church

Jeg kunne aldrig drømme om at brokke mig over en bord-plan, men jeg må altså også sige, at hvis jeg er inviteret til et bryllup med min partner, "regner" jeg også med at vi skal sidde sammen. Kan ikke helt se, hvorfor man ikke skulle det?

Men altså jeres dag, jeres valg

Og tillykke med at i skal giftes 

Anmeld

16. juli 2012

samantha1986

Jeg synes også i skal gøre som i synes. Så længe de sidder ved samme bord så kan jeg ikke se problemer. Vi skal giftes til næste år og vi har valgt at vi ikke vil sidde ved bord med vores forældre men i stedet de nærmeste venner. Det falder nok ikke i god jord ved minsvigermor. Men sådan er det

Anmeld

16. juli 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hva syns I vi ska gøre??

Sjov ide...

Har endnu ikke været til et bryllup hvor man ikke sad med sin kæreste/mand.

Hvorfor vil I skille folk af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.