Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De ser ikke lige farvede ud i mine øjne Så har svaret negativ, men lige ved og næsten vil jeg sige
Den er helt 100 % negativ....
Milla-Victoria's mor skriver: Help....Er denne ÆL-test positiv el. negativ?? Bortset fra de pletter ude i enden af den ene streg, vil jeg da mene at de er ens!? Så jeg vil selv mene at den er positiv... men er vi enige?? Hvad siger i? Knus Pernille
Help....Er denne ÆL-test positiv el. negativ?? Bortset fra de pletter ude i enden af den ene streg, vil jeg da mene at de er ens!? Så jeg vil selv mene at den er positiv... men er vi enige?? Hvad siger i? Knus Pernille
negativ
Muhmi skriver: De ser ikke lige farvede ud i mine øjne Så har svaret negativ, men lige ved og næsten vil jeg sige
FrkT skriver: Den er helt 100 % negativ....
come2 skriver: negativ
Milla-Victoria's mor skriver: Æv bæv Det er svært at vurdere sådan en streg, når man ikke ved hvordan en positiv streg skal se ud. Især da jeg forventede en positiv test fredag eller lørdag Men 1000 tak for dit svar Knus
Æv bæv Det er svært at vurdere sådan en streg, når man ikke ved hvordan en positiv streg skal se ud. Især da jeg forventede en positiv test fredag eller lørdag Men 1000 tak for dit svar Knus
Her er en af mine de positive
Tror den meget snart bliver positiv
Held og lykke
come2 skriver: Her er en af mine de positive
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128