Jer der mærkede symptomer tidligt hvad tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi prøver at lave barn nr 2 og da jeg havde ægløsning ikke denne søndag men sidste søndag, har jeg først testdag på lørdag. Er på dag 28 på min cyklus i dag, og altså 3+2 hvis jeg er noget. Jeg har en lang cyklus på 32-35 dage.

Da jeg var gravid med vores første kan jeg ikke huske hvor tidligt symptomerne startede. Jeg kan bare huske, at mine eneste symptomer /var menssmerter (ligamentsmerter) og lidt smerter i livmoderområdet. Jeg kunne først teste positiv nogle dage efter forventet mens, og husker det som om de symptomer havde stået på noget tid.

Nu har jeg det så på samme måde. Menssmerter (og forventer jo ikke mens endnu) og smerter i livmoderområdet... så tænker man hmmmmm... er der nogen af jer der kunne mærke noget allerede 3+2?

det er første forsøg her ved andet barn, så vildt hvis der er noget nu ,. jeg er IKKE utålmodig eller har travlt, må ærligt sige det ikke betyder så forfærdelig meget om det sker nu eller om nogen måneder. ved vores første lykkes det i andet forsøg og da havde jeg været på p-piller, men det har jeg ikke denne gang..

hvad tænker i om alt dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Anonym trådstarter

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Der må da være nogen..!

Anmeld

1. august 2012

miig1989

Hej

Så lige dit indlæg

Kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg ikke rigtig har været gravid
Men har hørt fra andre, at de har kunne mærke noget meget tidligt i deres graviditetsforløb..

Nu det jo et stykke tid siden, du har skrevet indlæget, hvordan gik det, er du gravid ?

Anmeld

1. august 2012

TWT

Jeg tænker at du skal lade være at spekulere så meget på det. Og så tag en test på test dag. 

Hverken du eller jeg ved, om du er gravid - før du har haft test dag 

Anmeld

1. august 2012

TWT

hov ser at det er et stykke tid siden du har skrevet det

Hvad var test resultatet?

Anmeld

1. august 2012

Mum33

Altså jeg havde ALLE symptomer HVER måned  Men først efter 5 mdr var vores nr 2 i "hus". Det er altså bare kroppen der spillede et pus, hvilket jeg tror den gør for mange der prøver. Men held og lykke. Håber den er der.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.