Vi prøver at lave barn nr 2 og da jeg havde ægløsning ikke denne søndag men sidste søndag, har jeg først testdag på lørdag. Er på dag 28 på min cyklus i dag, og altså 3+2 hvis jeg er noget. Jeg har en lang cyklus på 32-35 dage.
Da jeg var gravid med vores første kan jeg ikke huske hvor tidligt symptomerne startede. Jeg kan bare huske, at mine eneste symptomer /var menssmerter (ligamentsmerter) og lidt smerter i livmoderområdet. Jeg kunne først teste positiv nogle dage efter forventet mens, og husker det som om de symptomer havde stået på noget tid.
Nu har jeg det så på samme måde. Menssmerter (og forventer jo ikke mens endnu) og smerter i livmoderområdet... så tænker man hmmmmm... er der nogen af jer der kunne mærke noget allerede 3+2?
det er første forsøg her ved andet barn, så vildt hvis der er noget nu ,. jeg er IKKE utålmodig eller har travlt, må ærligt sige det ikke betyder så forfærdelig meget om det sker nu eller om nogen måneder. ved vores første lykkes det i andet forsøg og da havde jeg været på p-piller, men det har jeg ikke denne gang..
hvad tænker i om alt dette?
Anmeld