Gravid efter kirurgisk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.350 visninger
5 svar
1 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

Nogen herinde der har erfaringer med at blive gravid efter en kirurgisk abort??

Jeg er bange for at min kirurgiske abort for nogle år siden har ødelagt mine chancer for at blive gravid..

Jeg har et barn som jeg fik inden aborten, og der blev jeg gravid meget let, og det samme med det som blev til en abort..

Men nu kører min kæreste og jeg på 5 forsøg, og jeg har lige testet negativ idag, på trods af jeg egentlig er over tid, og har kvalme, men er bange for at det er fordi jeg ønsker det så meget at mens er udeblevet, og at kvalmen er der..

Så er der nogen herinde der har erfaringer med at blive gravide efter en kirurgisk abort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

gædde/gitte

Hej

ikke jeg selv... men har et par veninder der har været den tur igennem. Den ene gik det let ved og den anden måtte "kæmpe" lidt for det.    men tag da lige og ring til lægen og spørg

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har prøvet det og det har ikke ændret noget. Jeg har en nr. 2 på vej

Jeg havde de samme bekymringer da jeg skulle have forteaget kirugisk abort for nogen år siden. Her sagde min læge at risikoen for at jeg ikke kan blive gravid igen er minimal.

Nu synes jeg ikke 5 forsøg er mange, men prøv ikke at tænke for meget på det

Anmeld

16. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Nogen herinde der har erfaringer med at blive gravid efter en kirurgisk abort??

Jeg er bange for at min kirurgiske abort for nogle år siden har ødelagt mine chancer for at blive gravid..

Jeg har et barn som jeg fik inden aborten, og der blev jeg gravid meget let, og det samme med det som blev til en abort..

Men nu kører min kæreste og jeg på 5 forsøg, og jeg har lige testet negativ idag, på trods af jeg egentlig er over tid, og har kvalme, men er bange for at det er fordi jeg ønsker det så meget at mens er udeblevet, og at kvalmen er der..

Så er der nogen herinde der har erfaringer med at blive gravide efter en kirurgisk abort??

det er alt for tideligt at tænke i de baner. Jeg har haft 4 kirugiske aborter bag mig, dvs desværre døde fostre så jeg har fået udskrabninger. og jeg er blevet gravid efter men der er også gået minimum 1 år imellem

Anmeld

16. juli 2012

mortilnoahogmelina

Hmm mit forløb er lidt anderledes . Jeg blev gravid og desværre var fostret gået til grunde og fik derfor en udskrabning men jo det sammen som kiruisk abort efter hvad jeg ved , jeg blev gravid igen 2 måneder senere og er i uge 25.
Tror bare du skal slappe af og give din krop lov til at arbejde i stedet for at stresse den.

Anmeld

16. juli 2012

Muffinmus

jeg blev das gravid med min søn bagefter. Men ja, ting kan tage tid og babyer kan tage laaang tid desværre:-) Tog sin tid med nr 1, 2 år efter min MA, men ikke ret lang tid med de 2 sidste, 5 mdr for nr 2 og 1,5 måned for nr 3.

Men det er yderst sjældent at kirurgiske aborter ødelæggr ens chancer, heldigvis for det er temmeligt mange hver år som gennemgår dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.