Suttebrikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Mor til L&S

Skal de koges efter hvert brug?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mor til Liva skriver:

Det gjorde jeg ihvertfald  Ammede med dem i alle 7 måneder !

//Mette

Anmeld

16. juli 2012

Holbæktrunten

Mor til Liva skriver:

JA!

Anmeld

16. juli 2012

Clisolka

Jeps, det gjorde jeg også 

Anmeld

16. juli 2012

Sille86

Ja de skal...

Anmeld

16. juli 2012

Max

De sagde til mig på sygehuset, at de skal rengøres i groft salt og koges hver morgen - men at det er nok at skylle dem i koldt vand efter hver amning, så det har jeg gjort

Anmeld

16. juli 2012

malenemusen

Jeg har ikke kogt dem efter hver gang, jeg har nok brikker til hele dagen, og så vasker jeg dem alle med varmt vand og opvaskemiddel om aftenen, og så skyller jeg dem efter med masser af koldt vand. En gang i ugen koger jeg dem. Sådan har min sp sagt god for, og vi har ikke problemer med svamp eller noget :-)

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Mor til Liva skriver:

Hvorfor bruger man suttebrikker? Er det en god ting, at have klar til.Når man skal amme?  Knus en nysgerrig kommende mor.

Anmeld

16. juli 2012

KM78

malenemusen skriver:

Jeg har ikke kogt dem efter hver gang, jeg har nok brikker til hele dagen, og så vasker jeg dem alle med varmt vand og opvaskemiddel om aftenen, og så skyller jeg dem efter med masser af koldt vand. En gang i ugen koger jeg dem. Sådan har min sp sagt god for, og vi har ikke problemer med svamp eller noget :-)

Gør det samme her...

Anmeld

16. juli 2012

Frøken J.

OktoberMor skriver:

Hvorfor bruger man suttebrikker? Er det en god ting, at have klar til.Når man skal amme?  Knus en nysgerrig kommende mor.

Både og.

De kan være gode, hvis barnet har svært ved at få fat. Jeg har fx indadvendte brystvorter, og min datter kunne ikke få fat, så jeg brugte suttebrikker. De kan også være gode i en periode, hvis man døjer med meget svære sår på vorterne, fordi de så får tid til at hele.

Men hvis du kan undgå det, vil jeg anbefale at undgå det. De kan give risiko for nedsat mælkeproduktion, og jeg brugte dem så længe min datter aldrig kunne få fat uden. Og alt andet lige er det nemmest ikke at bruge dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.