Se se se!!! Hvad jeg måske har lavet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Stivdie

Hvis jeg lige vipper skærmen på den bærbare lidt kan jeg se en svag streg på begge billeder!
Et lille svagt tillykke med den kommende baby ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg vågnede med en underlig følelse, og blev bare nødt til at test. Der er dog 3 dage til at jeg faktisk har test-dag.... Lavede denne test.

Manden og jeg synes den ser positiv ud, men vi tør ikke helt at håbe. Vi har aftalt at jeg tester igen om et par dage, evt. med en digital-test. 

Men hvad ser i?

Smid gerne en kommentar

Jeg kan "sagtens" se streg nummer 2, men da det stadig er før testdag er man jo aldrig 100% sikker.. Det kan jo være en bio - men  for, at den bliver endnu mere positiv de næste par dage! 

Anmeld

16. juli 2012

Lotus86

Jeg kan sagtens se en streg - tillykke

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Jeg vågnede med en underlig følelse, og blev bare nødt til at test. Der er dog 3 dage til at jeg faktisk har test-dag.... Lavede denne test.

Manden og jeg synes den ser positiv ud, men vi tør ikke helt at håbe. Vi har aftalt at jeg tester igen om et par dage, evt. med en digital-test. 

Men hvad ser i?

Smid gerne en kommentar

Jeg har ingen forstand på den test der, kender dem ikke

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Sally-Slingshot skriver:

Forsigtigt tillykke Jeg kan godt se stregen. Også på det alm. billede.
- Jeg tror også man skal stole på sine fornemmelser, så hvis det er en følelse mere end symptomer tror jeg der er gode chancer for den er der

Tak Der kommer en update i løbet af ugen. Håber den er mere tydlig næste gang. 

Jeg har haft ondt i underlivet i de sidste 4-5 dage, ellers synes jeg ikke rigtigt at jeg har symptomer. Det var så underligt, men jeg havde bare en følelse af, at jeg blev nødt til at teste hehe 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg kan "sagtens" se streg nummer 2, men da det stadig er før testdag er man jo aldrig 100% sikker.. Det kan jo være en bio - men  for, at den bliver endnu mere positiv de næste par dage! 

Tak

Ja det er nemlig det. Det kan jo være en bio, men jeg tænkte på.. Kan det være en bio, når jeg er på dag 27. i min cyklus? Alle steder jeg kan finde på nettet, står der, at hvis man tester positiv nu, er chancen for at man er gravid, meget stor.

Jeg venter og ser om et par dage Så kommer der en update 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jeg har ingen forstand på den test der, kender dem ikke

Den fungere bare som en almindelig graviditetstest. Det er bare uden plastik-"omslag"

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hvis jeg lige vipper skærmen på den bærbare lidt kan jeg se en svag streg på begge billeder!
Et lille svagt tillykke med den kommende baby ;-)

Tak  

Uhha jeg får helt gåsehud ved tanken. Håber sådan at det er rigtigt 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg kan sagtens se en streg - tillykke

Tak Det er dejligt at blive bekræftet. Jeg kan nemlig sagtens selv se den

Anmeld

16. juli 2012

Savannah

Anonym skriver:

Tak Der kommer en update i løbet af ugen. Håber den er mere tydlig næste gang. 

Jeg har haft ondt i underlivet i de sidste 4-5 dage, ellers synes jeg ikke rigtigt at jeg har symptomer. Det var så underligt, men jeg havde bare en følelse af, at jeg blev nødt til at teste hehe 

Det lyder som om du snart kan lave en fin test
Krydser fingre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.