Fedtet hud efter p-pille stop??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej derude 

Jeg forventer (ikke &nbsp mens her om en uges tid. Det er den første efter vi har påbegyndt projekt lillesøster/bror. 

De sidste par dage har jeg haft ret så fedtet hud i ansigtet, sådan plejer min hud ikke at være og tænker om det kan ha noget med p-pille stoppet at gøre, eller måske ligefrem et tegn på at vi kan være så heldige at det lykkes i første forsøg??

Nogen der har oplevet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

gædde/gitte

jep! da jeg smed p-pillerne fik jeg bumser og fedtet hud for første gang i mit liv!... uretfærdigt syntes jeg ha ha ha

Anmeld

16. juli 2012

Miss Church

Desværre meget normalt  Men tror det forsvinder lidt igen.. Jeg har aldrig haft uren hud, men da jeg stoppede med at tage p-piller - BANG!

Anmeld

16. juli 2012

pastry26

Jeg synes min hud havde en tendens til at fedte mere efter p-pille stop. Men ikke noget, som jeg ikke kunne nedsætte med en god creme til fedtet hud.

Nu som ny gravid, fedter min hud lidt mere og jeg får nogle bumser på hagen. Var ved at tro her i weekenden at min hud var gået amok, heldigvis er det faldet igen. Så måske du er gravid??  

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

pastry26 skriver:

Jeg synes min hud havde en tendens til at fedte mere efter p-pille stop. Men ikke noget, som jeg ikke kunne nedsætte med en god creme til fedtet hud.

Nu som ny gravid, fedter min hud lidt mere og jeg får nogle bumser på hagen. Var ved at tro her i weekenden at min hud var gået amok, heldigvis er det faldet igen. Så måske du er gravid??  

Sjovt du skriver det med hagen, for har nemlig også fået lidt bumser  der  

Nu hvor jeg tænker over det (og har snakket med manden om det) så ja, så var det jo nok egentlig også sådan første gang 

Tak for jeres svar 

Anmeld

17. juli 2012

Monia

Jeg har længe undret mig, over hvorfor jeg pludselig kunne få så uren hud. Men har også lige smidt p-pillerne - nu hvor vi forsøger at få 1. barn  Så da håbe vi måske har været heldige - efter hvad I skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.