Kom med forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Nadia&Daniel

Nu er Daniel's 14 dages ferie væk  - incl. 6 dage på langs  Men sådan er det  Nu er jeg så småt ved at være på mine ben igen, og det er meget heldigt, for de næste 14 dage plus det løse, er jeg alene med Laura om dagen (da Daniel skal arbejde ekstra, nu når det er chefen's tur til ferie)

Denne uge er jeg den eneste i familien som har "ferie", så Laura og jeg skal virkelig opleve "verden" - så mangler lidt inspiration til oplevelser (gerne oplevelser som er gratis)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er godt nok ikke gratis - men hvad med københavns sandskulptur festival?

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

ellers er der den her hjemmeside:

http://www.sjovforborn.dk/detail.asp?I=GratisAttraktioner

Anmeld

16. juli 2012

Koen.

Skovtur med madpakker, bondegårds besøg(var vi i går og det hittede max) en tur på stranden, biblioteker plejer tit og have børnerum det var lidt gratis ideer der hitter herhjemme

Anmeld

16. juli 2012

bøgelund

tanja. skriver:

Skovtur med madpakker, bondegårds besøg(var vi i går og det hittede max) en tur på stranden, biblioteker plejer tit og have børnerum det var lidt gratis ideer der hitter herhjemme

Den der bondegårds tur der, hvordan fandt i ud af, hvilken gård i kunne besøge? det kunne lige være noget for Anna. 

Anmeld

16. juli 2012

Miia90

bøgelund skriver:

Den der bondegårds tur der, hvordan fandt i ud af, hvilken gård i kunne besøge? det kunne lige være noget for Anna. 

prøv at søg på bondegårdsbesøg

Anmeld

16. juli 2012

Mutti2

Nadia&Daniel skriver:

Nu er Daniel's 14 dages ferie væk  - incl. 6 dage på langs  Men sådan er det  Nu er jeg så småt ved at være på mine ben igen, og det er meget heldigt, for de næste 14 dage plus det løse, er jeg alene med Laura om dagen (da Daniel skal arbejde ekstra, nu når det er chefen's tur til ferie)

Denne uge er jeg den eneste i familien som har "ferie", så Laura og jeg skal virkelig opleve "verden" - så mangler lidt inspiration til oplevelser (gerne oplevelser som er gratis)

Der findes en fantastisk app: SjovForBørn

Der er masser af både gratis men også ting der koster. Er virkeligt glad for den

God fornøjelse

Knus

Anmeld

16. juli 2012

Koen.

bøgelund skriver:

Vi er i denne uge på besøg hos ungernes bedsteforældre og de kendte så nogen der boede på en gård lidt uden for den by de bor i

Anmeld

16. juli 2012

Nadia&Daniel

Tak for de gode forslag - er godt i gang med en liste nu

Anmeld

16. juli 2012

bøgelund

tanja. skriver:

Vi er i denne uge på besøg hos ungernes bedsteforældre og de kendte så nogen der boede på en gård lidt uden for den by de bor i

Hvor fint. det må være helt vildt sjovt for de små.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.