Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er Daniel's 14 dages ferie væk - incl. 6 dage på langs Men sådan er det Nu er jeg så småt ved at være på mine ben igen, og det er meget heldigt, for de næste 14 dage plus det løse, er jeg alene med Laura om dagen (da Daniel skal arbejde ekstra, nu når det er chefen's tur til ferie)
Denne uge er jeg den eneste i familien som har "ferie", så Laura og jeg skal virkelig opleve "verden" - så mangler lidt inspiration til oplevelser (gerne oplevelser som er gratis)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er godt nok ikke gratis - men hvad med københavns sandskulptur festival?
ellers er der den her hjemmeside:
http://www.sjovforborn.dk/detail.asp?I=GratisAttraktioner
tanja. skriver: Skovtur med madpakker, bondegårds besøg(var vi i går og det hittede max) en tur på stranden, biblioteker plejer tit og have børnerum det var lidt gratis ideer der hitter herhjemme
Skovtur med madpakker, bondegårds besøg(var vi i går og det hittede max) en tur på stranden, biblioteker plejer tit og have børnerum det var lidt gratis ideer der hitter herhjemme
Den der bondegårds tur der, hvordan fandt i ud af, hvilken gård i kunne besøge? det kunne lige være noget for Anna.
bøgelund skriver: Den der bondegårds tur der, hvordan fandt i ud af, hvilken gård i kunne besøge? det kunne lige være noget for Anna.
prøv at søg på bondegårdsbesøg
Nadia&Daniel skriver: Nu er Daniel's 14 dages ferie væk - incl. 6 dage på langs Men sådan er det Nu er jeg så småt ved at være på mine ben igen, og det er meget heldigt, for de næste 14 dage plus det løse, er jeg alene med Laura om dagen (da Daniel skal arbejde ekstra, nu når det er chefen's tur til ferie) Denne uge er jeg den eneste i familien som har "ferie", så Laura og jeg skal virkelig opleve "verden" - så mangler lidt inspiration til oplevelser (gerne oplevelser som er gratis)
Tak for de gode forslag - er godt i gang med en liste nu
tanja. skriver: Vi er i denne uge på besøg hos ungernes bedsteforældre og de kendte så nogen der boede på en gård lidt uden for den by de bor i
Vi er i denne uge på besøg hos ungernes bedsteforældre og de kendte så nogen der boede på en gård lidt uden for den by de bor i
Hvor fint. det må være helt vildt sjovt for de små.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128