Min datter drikker af glas :D Update herfra + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Drømme

Min datter er simpelthen så herlig

Når hun er midt i et mentalt spring har hun det med på én gang at blive sulten og træt - og så gider hun ikke brystet. Når det sker har vi brugt snapseglas - men her på det sidste er vi løbet tør for snapseglas så den har stået på alm glas i stedet for - og hun eeeelsker det

Og så er hun desuden blevet rigtig dygtig til det

Og vi har ellers købt dyr sutteflaske til når farmand går på barsel og mor skal igang med uddannelsen, men om hun gider den, nix. At drikke af glas er sååå meget mere spændende og sjovt xD

Hun er 19 uger / 4½ måned

Åh hvor jeg elsker den pige 

Ellers går alt forrygende, hun skifter mellem at være glad og sur, men det meste af tiden smiler eller griner hun, så vi er meget lykkelige Og så får vi stadig lov til at sove om natten, hvilket jo er fantastisk <3 Hun vågner et par gange for at spise ved at puffe lidt til mig, jeg vågner og stopper brystet i munden på hende og vi sover begge videre 

Pt venter vi på stofbleer der gerne skulle komme med posten i løbet af en uges tid, og indtil da bruger vi engangsbleer til natbrug og de gamle stofbleer til dagsbrug

Det var vidst alt herfra.

1. billede er en aften jeg fandt hende efter hun havde lavet sine *jeg er ved at vågne" lyde. Jeg skulle lige blive færdig med det jeg var igang med, og da jeg vender mig om for at lægge mig ned til hende, møder dette syn mig

2. er hendes ynglingssovestilling

3. er fra en af de skønne sommerdage, min sommertrold med de blå øjne 

4., 5., 6. er fra i aften. Hendes trøje blev gennemblødt af mælk så vi tog den af hende og brugte den som hagesmæk

7. er af farmand og Sophia <3

og 8. er af vores dejligt farverige stofbleer - der er kommer endnu flere på efter billedet blev taget xD

-- I onsdags blev hun målt og vejet - 65 cm og 5900 gram, så en fin lillepige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

babymus77

Nårhhh hun er sød;-))) Og sikke dygtig;-)

Anmeld

16. juli 2012

Drømme

babymus77 skriver:

Nårhhh hun er sød;-))) Og sikke dygtig;-)

tak 

Anmeld

22. juli 2012

Talbutikken

Hvor er hun sej, din skønne prinsesse

Anmeld

22. juli 2012

RiUL

Årh hvor er hun dejlig!

Anmeld

24. juli 2012

Drømme

Talbutikken skriver:

Hvor er hun sej, din skønne prinsesse

Hehe, tak 

Anmeld

24. juli 2012

Drømme

RiUL skriver:

Årh hvor er hun dejlig!

Er selvfølgelig meget enig Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.