Børnefødselsdag - hvem inviterer man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Camulla

Godaften i stuen

Ja, så kommer der lige et spørgsmål mere her fra mig af:

Min store søn bliver 4 år i næste måned og jeg skal snart til at sende invitationer ud. Men hvem skal jeg invitere?

Normalt inviterer vi bare familie og venner (både med og uden børn - vi har en del venner med børn som han tit leger med), men hvad med børnene fra børnehaven? I hans bh må man ikke få stuen hjem på selve dagen, de holder det kun deroppe, da de af erfaring ved, at der tit kommer konkurrence i at skulle holde den vildeste fødselsdag. Så nu er jeg i tvivl om vi skal holde en fødselsdag mere for stuen og i så fald hvem skal vi invitere? Synes det er meget med sådan 20 unger og deres forældre og det er jo heller ikke alle han leger med. Inviterer man så bare drengene, alle de 4 årige eller bare dem han leger med?? Åhh, synes det er svært... Når jeg spørger ham hvem han kunne tænke sig at have med fra bh af, nævner han bare Mathilde, Line og Julie. Der er en masse han leger godt med, både drenge og piger, men skal man gøre forskel og kun invitere dem?

Han har kun været inviteret til en fødselsdag hos en ven fra stuen og der var der kun to drenge fra bh inviteret.

Hvad gjorde I eller hvad tænker I at gøre? Del gode som dårlige erfaringer, tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Missq4

hvis de har den holdning i børnehaven ville jeg nok respeter den og så lade være med at holde og så bare tag med op i børnehaven og ha noget lækkeret med men hvis du vil holde så kan man dele det op så det hedder enten alle drenge eller alle pigerne og ikke bare en hånd fuld for det er synd for dem der ikke kommer med de har nemmer ved at forstå det hvis det kun er det ene køn

Anmeld

15. juli 2012

Sara.

Camulla skriver:

Godaften i stuen

Ja, så kommer der lige et spørgsmål mere her fra mig af:

Min store søn bliver 4 år i næste måned og jeg skal snart til at sende invitationer ud. Men hvem skal jeg invitere?

Normalt inviterer vi bare familie og venner (både med og uden børn - vi har en del venner med børn som han tit leger med), men hvad med børnene fra børnehaven? I hans bh må man ikke få stuen hjem på selve dagen, de holder det kun deroppe, da de af erfaring ved, at der tit kommer konkurrence i at skulle holde den vildeste fødselsdag. Så nu er jeg i tvivl om vi skal holde en fødselsdag mere for stuen og i så fald hvem skal vi invitere? Synes det er meget med sådan 20 unger og deres forældre og det er jo heller ikke alle han leger med. Inviterer man så bare drengene, alle de 4 årige eller bare dem han leger med?? Åhh, synes det er svært... Når jeg spørger ham hvem han kunne tænke sig at have med fra bh af, nævner han bare Mathilde, Line og Julie. Der er en masse han leger godt med, både drenge og piger, men skal man gøre forskel og kun invitere dem?

Han har kun været inviteret til en fødselsdag hos en ven fra stuen og der var der kun to drenge fra bh inviteret.

Hvad gjorde I eller hvad tænker I at gøre? Del gode som dårlige erfaringer, tak  

Hvis der bliver holdt fødselsdag i børnehaven for ham er det så ikke bare sådan det er?

Hvis han også holder for jeres familie og venner....

Men hvis du vælger nogen fra børnehaven så synes jeg enten du skal tage drengene, eller f.eks. den gruppe børn han hører til. (i min datters børnehave er de delt op i de mindste børn, midter børnene og de storebørn.). Jeg synes det ville være synd hvis i vælger dem han leger med og måske dem i kender. Hvad med det barn der aldrig bliver valgt?

Men tillykke med ham i næste mdr :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.