Godaften i stuen 
Ja, så kommer der lige et spørgsmål mere her fra mig af:
Min store søn bliver 4 år i næste måned og jeg skal snart til at sende invitationer ud. Men hvem skal jeg invitere?
Normalt inviterer vi bare familie og venner (både med og uden børn - vi har en del venner med børn som han tit leger med), men hvad med børnene fra børnehaven? I hans bh må man ikke få stuen hjem på selve dagen, de holder det kun deroppe, da de af erfaring ved, at der tit kommer konkurrence i at skulle holde den vildeste fødselsdag. Så nu er jeg i tvivl om vi skal holde en fødselsdag mere for stuen og i så fald hvem skal vi invitere? Synes det er meget med sådan 20 unger og deres forældre og det er jo heller ikke alle han leger med. Inviterer man så bare drengene, alle de 4 årige eller bare dem han leger med?? Åhh, synes det er svært... Når jeg spørger ham hvem han kunne tænke sig at have med fra bh af, nævner han bare Mathilde, Line og Julie. Der er en masse han leger godt med, både drenge og piger, men skal man gøre forskel og kun invitere dem?
Han har kun været inviteret til en fødselsdag hos en ven fra stuen og der var der kun to drenge fra bh inviteret.
Hvad gjorde I eller hvad tænker I at gøre? Del gode som dårlige erfaringer, tak
Anmeld