Aaaarrrrgggghhhh!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Anonym trådstarter

For dælen, hvor er jeg træt af at putte drengen ca 1 milliard gange om aften, han blir ved med at rende rundt oppe ovenpå, jeg går ind, putter og går ud og det gør jeg nok alt mellem 20-100 gange HVER aften - jeg blir tosset....

Sorry, skulle bare ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Sara.

Anonym skriver:

For dælen, hvor er jeg træt af at putte drengen ca 1 milliard gange om aften, han blir ved med at rende rundt oppe ovenpå, jeg går ind, putter og går ud og det gør jeg nok alt mellem 20-100 gange HVER aften - jeg blir tosset....

Sorry, skulle bare ud med det!

Jeg kender det til tider godt... og det er bare rigtig hårdt og rigtig træls!

Har du evt. en mand og kan i skiftes til at tage tjansen?

Du får lige nogle  herfra

Anmeld

16. juli 2012

Sjl-msl-Mkl

Det har vi også gjort i en periode på ca 14 dage. Jeg har fundet ud af at hun er blevet overstimuleret, derfor har vi igen inført meget faste ting vi gør hver dag med meget få afvigelser. Min datter er i øvrigt 17 mdr.

Jeg har gjort det at jeg putter hende, tænder en lille lampe med en andelse musik til, hun hyler/skaber sig i noget tid, klynker osv. Hun når til et punkt efter ca 8 min hvor hun så bliver ked af det, jeg går ind igen og putter. osv osv osv. Det når jeg og gøre ca 10 gange før hun sover. Det handler egentlig bare om og høre hvornår hun reelt græder eller om hun skaber sig. Håber du forstår.

Men uanset hvordan man vender og drejer det, så er det møghamrende hårdt når ens barn ikke vil sove. Lykke til.

Anmeld

16. juli 2012

Mettefpigen

Åhh det gør jeg også hver aften... Det tager 1-2 timer at få ham til at sove..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.