hjælp, hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

10aps

godaften de damer. 

Jeg har et lille spørgsmål, da min kusine gjorde mig i tvilv!
jeg har fået tilbudt en combi vogn fra emma ljunga til virkelig billige penge og i perfekt stand, men min kusine sagde at det var en dum ide da baby ikke kan ligge i den så længe og at jeg burde købe en helt stor, især også fordi jeg får et vinter barn, så de skal helst kunne putte længe i vognen.. håber i kan hjælpe!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

BellaCiinea

10aps skriver:

godaften de damer. 

Jeg har et lille spørgsmål, da min kusine gjorde mig i tvilv!
jeg har fået tilbudt en combi vogn fra emma ljunga til virkelig billige penge og i perfekt stand, men min kusine sagde at det var en dum ide da baby ikke kan ligge i den så længe og at jeg burde købe en helt stor, især også fordi jeg får et vinter barn, så de skal helst kunne putte længe i vognen.. håber i kan hjælpe!  

Altså har ikk selv erfaring med det, da jeg ingen børn har.. 

Men, når jeg engang får, så vil jeg vælge en barnevogn med det længste liggemål, for at barnet kan bruge den længe. 

Tænk hvis man får et langt barn, og vupti, så er barnet vokset ud af den..

Anmeld

15. juli 2012

Merii

Jeg synes du skal holde fast i den kombivogn du har fået tilbud på, jeg har købt en emmalijunge klapvogn, med lift til. og barnet kan bruge det både som spæd og som ældre.

så længe der kan være en lift, er der jo ingen grund til at købe en stor barnevogn, det vil være det samme.

Jeg får også et vinterbarn så vi har valgt klapvogn med lift :-), der er regnslag og insektnet med og har købt forlæder til.. så man kan sagtens pak barnet godt ind selv om det ikke er en stor barnevogn :-)

Termin 30.oktober vi venter os en lille dreng

Anmeld

15. juli 2012

pemiro

Jeg har ingen erfaring da jeg først blev mor or en måned siden
Vi har valgt en barnevogn med det største liggemål, da vi begge var MEGET glade for vores barnevogn da vi selv var børn.
Derudover har jeg fået anbefale ikke at købe kombivogn, da man kan risikere barnet kun kan ligge i dem til de er omkring tre måneder, medmindre man får et lille barn..
En veninde kunne bruge hendes til barnet var 3,5 mdr, og så stod den på klapvogn efter det. De valgte at købe en ny barnevogn, fordi de var irriteret over kun at ha klapvognen...

Håber du finder en løsning der passer til jeres behov

Anmeld

15. juli 2012

modesty

De fleste Emmaljunga klapvogne kan lægges (næsten) helt ned i ryggen, hvilket vil sige at du kan bruge klapvognsdelen som en barnevogn med voksipose med bæreplade, hvis du ikke synes at bebs er klar til at komme i klapvogn når h*n vokser ud af barnevognen. Du kan finde en brugt voksi, eller kopi, til billige penge. Det er rigeligt varmt, også om vinteren.

Anmeld

15. juli 2012

babymus77

Tænker det er et temp spørgsmål ..... Jeg er ikke til disse vogne:-) Kun alm barne vogne .... Men hvis du er til sådan en så er det jo den rigtige for dig:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.