Brugt børnetøj fra 5 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Smilla-mor

Hej alle.

Hvis du gerne vil have fingerne i noget billigt børnetøj i god kvalitet, så har www.loop-it.dk lige nu 50% på alle varer. Da tøjet i forvejen er billigt, kan du altså lige nu gøre et rigtig godt kup og få suppleret ungernes garderobe op til meget få penge. Priserne starter helt nede ved 5 kr. 

Med tøj til den pris kan ungerne bare kravle rundt i græsset, spise friske røde jordbær og tumle med de andre unger i vuggestuen/børnehaven uden at man behøver bekymre sig om om der kommer pletter på blusen eller huller på knæerne.

Køber du for mere end 200 kr på www.loop-it.dk, så er fragten tilmed gratis.

Tilbuddet gælder fra i dag og hele uge 29. Jeg glæder mig til at se dig på www.loop-it.dk.

Mvh Alice Meyerhoff

Www.loop-it.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Smilla-mor

Hej alle

Systemudbyderen oplevede desværre et nedbrud i går, der betød at linket til www.loop-it.dk ikke fungerede. Det er nu løst og www.loop-it.dk er nu oppe at køre igen. 

Jeg beklager besværet for jer, der ikke kunne komme ind på siden i går og håber, at I vil give det endnu et forsøg.

Med venlig hilsen

Alice Meyerhoff

www.loop-it.dk

Anmeld

17. juli 2012

132319

Kan det virkelig passe at det koster 50 kr i fragt hvis man kun køber et par ting? For så kan det jo ikke rigtig betale sig

Anmeld

17. juli 2012

Smilla-mor

Hej 132319

Det er et rigtig godt spørgsmål, du stiller!

Loop-It er stadig en ny virksomhed og derfor er jeg også stadig i en fase, hvor jeg må prøve nogle ting af for at se, hvad der virker bedst. Hermed også prisen på fragten, som jeg har i den seneste tid har overvejet skulle skrues sammen på en anden måde.

Intentionen er at give brugt tøj nyt liv igen og skal det have det, skal I jo have lyst til at købe det. Jeg vil gerne sælge det billigst muligt og dermed er jeg også nød til at tage noget for fragten for ellers vil det være rent underskudsforretning for mig. Jeg har dog ingen intention om at skulle tjene noget på fragtdelen, så det handler om at finde en pris, der balancere fragten på den lange bane.

Jeg vil også gerne skabe en hjemmeside, der er nem at bruge. Derfor skal der heller ikke være alt for mange priser at tage stilling til og det er også derfor, at jeg har valgt at have en fast pris på fragten op til et bestemt købsbeløb, hvor fragten så bliver gratis. 

Men da jeg gerne vil skabe en hjemmeside og virksomhed som kunderne synes om at bruge, så vil jeg meget gerne høre din - og andres mening - om fragtspørgsmålet. For der er naturligvis andre muligheder også. Vil det være bedre at:

1) Sætte fragtprisen ned til 39 kr i stedet (uanset mængde, men dog en lavere fragt en i dag) og så sætte købsbeløbet for fri fragt op til 300 kr i stedet?

2) Veje pakken inden afsendelse og så tage den specifikke fragtpris? Det vil i praksis betyde, at der vil stå et fragtbeløb på f.eks 49 kr ved varerne, når du bestiller dem. Jeg vil så veje pakken og hvis det koster mindre end 49 kr at sende pakken, så vil jeg nedskrive det beløb, du skal betale inden jeg trækker det fra din konto. Det vil være en mindre gennemsigtig model for kunden, men man vil dog ved bestillingen kunne se, hvad det max vil komme til at koste og er man heldig bliver beløbet mindre:-)

Jeg sender pt pakkerne med A post fordi kunden så modtager tøjet hurtigere og jeg selv har det sådan, at når jeg selv bestiller noget på nettet, vil jeg gerne have det hurtigt. Men vil det være ok at sende med B post, hvor det bliver et par kr billigere, men så tager et par dage mere med posten?

Jeg håber meget at du vil skrive tilbage, så jeg kan høre, hvad du synes vil virke bedst og jeg håber også at andre vil give deres besyv med. Det handler jo om at få skabt den bedste hjemmeside for kunderne:-).

Hvis du lige nu har kig på et par ting på siden, så send mig gerne en mail fra hjemmesiden under "kontakt os" og skriv varenr på de ønskede ting, så vil jeg gerne veje det for dig og tage den eksakte fragtpris:-)

Med venlig hilsen

Alice Meyerhoff

www.loop-it.dk

Anmeld

17. juli 2012

Missq4

det er lidt øv man ikke kan bruge visa electron

Anmeld

17. juli 2012

AnneBJ

Smilla-mor skriver:

Hej 132319

Det er et rigtig godt spørgsmål, du stiller!

Loop-It er stadig en ny virksomhed og derfor er jeg også stadig i en fase, hvor jeg må prøve nogle ting af for at se, hvad der virker bedst. Hermed også prisen på fragten, som jeg har i den seneste tid har overvejet skulle skrues sammen på en anden måde.

Intentionen er at give brugt tøj nyt liv igen og skal det have det, skal I jo have lyst til at købe det. Jeg vil gerne sælge det billigst muligt og dermed er jeg også nød til at tage noget for fragten for ellers vil det være rent underskudsforretning for mig. Jeg har dog ingen intention om at skulle tjene noget på fragtdelen, så det handler om at finde en pris, der balancere fragten på den lange bane.

Jeg vil også gerne skabe en hjemmeside, der er nem at bruge. Derfor skal der heller ikke være alt for mange priser at tage stilling til og det er også derfor, at jeg har valgt at have en fast pris på fragten op til et bestemt købsbeløb, hvor fragten så bliver gratis. 

Men da jeg gerne vil skabe en hjemmeside og virksomhed som kunderne synes om at bruge, så vil jeg meget gerne høre din - og andres mening - om fragtspørgsmålet. For der er naturligvis andre muligheder også. Vil det være bedre at:

1) Sætte fragtprisen ned til 39 kr i stedet (uanset mængde, men dog en lavere fragt en i dag) og så sætte købsbeløbet for fri fragt op til 300 kr i stedet?

2) Veje pakken inden afsendelse og så tage den specifikke fragtpris? Det vil i praksis betyde, at der vil stå et fragtbeløb på f.eks 49 kr ved varerne, når du bestiller dem. Jeg vil så veje pakken og hvis det koster mindre end 49 kr at sende pakken, så vil jeg nedskrive det beløb, du skal betale inden jeg trækker det fra din konto. Det vil være en mindre gennemsigtig model for kunden, men man vil dog ved bestillingen kunne se, hvad det max vil komme til at koste og er man heldig bliver beløbet mindre:-)

Jeg sender pt pakkerne med A post fordi kunden så modtager tøjet hurtigere og jeg selv har det sådan, at når jeg selv bestiller noget på nettet, vil jeg gerne have det hurtigt. Men vil det være ok at sende med B post, hvor det bliver et par kr billigere, men så tager et par dage mere med posten?

Jeg håber meget at du vil skrive tilbage, så jeg kan høre, hvad du synes vil virke bedst og jeg håber også at andre vil give deres besyv med. Det handler jo om at få skabt den bedste hjemmeside for kunderne:-).

Hvis du lige nu har kig på et par ting på siden, så send mig gerne en mail fra hjemmesiden under "kontakt os" og skriv varenr på de ønskede ting, så vil jeg gerne veje det for dig og tage den eksakte fragtpris:-)

Med venlig hilsen

Alice Meyerhoff

www.loop-it.dk

Jeg kan bedst lide mulighed 2 - også i prakis de steder jeg har prøvet det. Altså at betale den reelle pris det koster at sende varen, selvom det betyder jeg ikke lige med det samme kan se det samlede beløb! Vil lige kigge på din side

Anmeld

17. juli 2012

Smilla-mor

Missq4 skriver:

det er lidt øv man ikke kan bruge visa electron

Hej Missq4

Det er desværre ikke en mulighed, som jeg kan tilbyde på siden - endnu i hvert fald.

Men jeg har sendt dig en mail med en anden løsning.

Mvh Alice Meyerhoff

www.loop-it.dk

Anmeld

17. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med en tredje mulighed såsom 0-5kg = pris?, 5-10kg= pris

Eller noget i den stil. Men ellers synes jeg at mulighed 2 er god

Anmeld

18. juli 2012

Smilla-mor

mor:) skriver:

Hvad med en tredje mulighed såsom 0-5kg = pris?, 5-10kg= pris

Eller noget i den stil. Men ellers synes jeg at mulighed 2 er god

Hej "mor"

Tak for dit forslag.

Det har jeg også overvejet, men da der er mange spring i portoen fra 100 g til 2 kg, så bliver det for forvirrende for kunden, er jeg bange for.

I stedet tror jeg mere og mere på, at mulighed to skal afprøves:-)

Anmeld

21. juli 2012

Smilla-mor

Hej alle

Husk at i morgen søndag er sidste dag med 50% rabat på www.loop-it.dk.

Mange hilsner

Alice Meyerhoff

Www.loop-it.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.