Lidt nyt fra os og Rose + fotos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Frøken J.

Zette skriver:

HUn er bare toplækker!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Frøken J.

Nettemor skriver:

Hun er altså bare mega LÆKKER!!!

Tillykke med 2 års dagen

Dejligt at I har fundet noget der fungere for jer.. Og skide være med at det ikke er den pædagogiske løsning. Vi har også haft mange upædagogiske løsninger. Hvad end der fungere for JERES familie er det rigtige for jer! Og hun sover jo ikke længere tid i klapvognen end hun ville under en middagslur...

Tusind tak!

Og ja, nogen gange må man gå af veje, som måske nok er lidt utraditionelle, men de VIRKER!

Anmeld

15. juli 2012

Frøken J.

Loa skriver:

Hvor er hun bare SMUk!!

Og hvor er det fedt i har fået løst søvn problemerne!! Så (fuck) hvordan i får hende til det, bare det fungerer for jer og hende...

Tusind tak

Og ja, herhjemme e rvi STORE fans af "whatever works"

Anmeld

15. juli 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Det er totalt sejt med klapvognen! Jeres bedste køb

Glæder mig til at se jer på onsdag og dejlig opdatering herinde!

I know

Vi glæder os også meget til at se jer!!!

Anmeld

15. juli 2012

Frøken J.

grinny skriver:

Gud hvor er hun smuk  Elsker simpelthen hendes øjne!

(der er ikke vandmærke på det sidste, bare lige hvis du gerne vil ændre det )

Tusind tak!

Og I know, men tænkte hun stod med ryggen til, så det var ikke den store katastrofe hvis nogen nuppede det Men tak!

Anmeld

15. juli 2012

Frøken J.

MyBigWish skriver:

Hvor er hun bare sød Og super dygtig...

Tak!

Anmeld

15. juli 2012

Nessie

Hvor er det dejligt at det hele bare kører som smurt En nyforelskelse er altid skønt, selvom det er i den "gamle" mand

Rose er jo som altid skøn, og har de skønneste brune øjne

Sk... smart med det vandmærke - godt tænkt (Kan jeg mon også finde ud af at lave det?)

Anmeld

16. juli 2012

grinny

Frøken J. skriver:

Tusind tak!

Og I know, men tænkte hun stod med ryggen til, så det var ikke den store katastrofe hvis nogen nuppede det Men tak!

Tænke også bagefter at det nok var derfor  Men gad ikke rette det for tænk nu hvis det var en fejl, hehe

Anmeld

16. juli 2012

Flødebollen

Frøken J. skriver:

Tænkte jeg lige ville give en update på livet hjemme hos os!

Lars og jeg har 2 års dag i dag Vi har fejret dagen med søndags-hovedrengøring, hygge i sengen, og senere skal vi ud og spise på Bones, og tager Rose med. Vi har haft mange kriser siden Rose kom til verden - ikke fordi hun har gjort noget galt - men fordi et kolikbarn, der ikke vil sove, tager hårdt på parforholdet. Vi havde vores endelige store krise for nylig, som vi fik løst, og vi står nu stærkere på den anden side. Vi er som nyforelskede igen, og jeg elsker simpelthen den mand så højt, at det gør helt ondt

Rose er nu 9 måneder (og 5 dage) og stooortrives! SP var her til 9 måneders check her for nogle dage siden, og Rose storcharmerede. Hun er ellers bange for fremmede pt., men hun smilede STORT til SP'en og brillierede ved at vise alt det frem hun kunne

Hun måler nu 9,5 kilo og 73 cm - Jeg mener dog selv hun er 75 cm, da det er det jeg selv har målt hende til flere gange. Så 9,5 kilo og 75 cm.

Hun er super sej motorisk. Hun kravler, hun sætter sig op, sidder selv, rejser sig op af ting, går langs sofabordet (og hvad hun ellers kan gå langs) og har generelt bare MEGA krudt i røven!! Elsker min lille bandit!

Søvnproblemerne har vi hundrede procent løst - På vores egen og totalt upædagogiske måde. Men whatever works, siger vi! Det er jo kun en periode. Så ved sengetid (19-20 tiden) putter vi hende simpelthen i klapvognen i soveværelset, for den sover hun så godt i. Så falder hun enten i søvn med det samme jeg er færdig med godnatsang, eller også tager det lige 10 minutter (max). Hun elsker at sove i den klapvogn! Der sover hun så til vi går i seng ved 22-tiden, hvor vi enten løfter hende over i egen seng eller over i sengen mellem os. Det vågner hun ikke af. I nat sov hun fra 19-07!!!!!!!!

Og slutter af med lidt fotos fra den seneste tid. Normalt ligger jeg ikke fotos af hende ud her af div. årsager, bl.a. det med at få stjålet fotos. Men jeg har vandmærket dem - sorry. MÅTTE bare vise min blomst med de store brune øjne frem

Puha. Det lyder sgu også til at være en ordentlig omgang, I har været igennem..

Godt, det går fremad

Må jeg spørge lidt ind til den krise, I havde? Hvordan fik i den løst og hvad skwte der, siden du kalder det en krise?..

Anmeld

16. juli 2012

Frøken J.

Kathepige skriver:

Puha. Det lyder sgu også til at være en ordentlig omgang, I har været igennem..

Godt, det går fremad

Må jeg spørge lidt ind til den krise, I havde? Hvordan fik i den løst og hvad skwte der, siden du kalder det en krise?..

Jamen det var den klassiske med han ikke gjorde nok herhjemme. På samme tid følte han jeg ikke gav nok kærlighed - så vi fejlede begge. Vi var mere eller mindre gået fra hinanden, men kunne dog godt se vi ikke kunne undvære hinanden, så vi svor begge at ændre vores fejl, og det har vi gjort. Med det resultat vi har det virkelig godt nu. Han er huslig, jeg er kærlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.