Hvorfor skiller i den ad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

mor2100kbh

Har lagt mærke til at rigtig mange herinde skiller deres graviditets tests ad?

Undre mig lidt over hvorfor. Er der noget jeg ikke ved 

De er jo ikke lavet til at skulle skilles så hvis der er en streg burde den jo kunne ses når den er samlet eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

tarkoflen

enligmorkbh skriver:

Har lagt mærke til at rigtig mange herinde skiller deres graviditets tests ad?

Undre mig lidt over hvorfor. Er der noget jeg ikke ved 

De er jo ikke lavet til at skulle skilles så hvis der er en streg burde den jo kunne ses når den er samlet eller???

Jeg så i en anden tråd en der skrev, at det var fordi ellers gik blitzen i det lille vindue, så man ikke kunne se stregerne =) tror det er derfor...

Anmeld

15. juli 2012

mor2100kbh

tarkoflen skriver:

Jeg så i en anden tråd en der skrev, at det var fordi ellers gik blitzen i det lille vindue, så man ikke kunne se stregerne =) tror det er derfor...

Smart. 

Jeg tænkte der nok var en god grund og det havde jeg ikke selv lige tænkt på 

Anmeld

15. juli 2012

tarkoflen

enligmorkbh skriver:

Smart. 

Jeg tænkte der nok var en god grund og det havde jeg ikke selv lige tænkt på 

Det havde jeg bestemt heller ikke før hun skrev det =) Havde også undret mig over hvorfor stort set alle gjorde det... så du er ikke alene

Anmeld

15. juli 2012

mor2100kbh

tarkoflen skriver:

Det havde jeg bestemt heller ikke før hun skrev det =) Havde også undret mig over hvorfor stort set alle gjorde det... så du er ikke alene

Det er rart at vide man ikke er den eneste 

Anmeld

15. juli 2012

Kay

jeg undrede mig også indtil jeg selv stod og skulle tage billed af den og blitsen så gik i det lille vindue... så man ik kunne se andet end lys...

Anmeld

15. juli 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg er med på, at det er fordi blitzen går i - men hvorfor så ikke bare slå blitzen fra?
Jeg sys ofte det er svært at se på billederne hvor stregerne skulle have været hvis testen er skilt ad.

Anmeld

15. juli 2012

mor2100kbh

AnjaM skriver:

Jeg er med på, at det er fordi blitzen går i - men hvorfor så ikke bare slå blitzen fra?
Jeg sys ofte det er svært at se på billederne hvor stregerne skulle have været hvis testen er skilt ad.

God pointe 

Det ville da være en del nemmere end at skille den ad skulle jeg mene.

Anmeld

15. juli 2012

chael

Ja, jeg undre mig også.

Altså kan man se noget, kan man se noget, hvis ikke, mår man tage en ny om et par dage

*C

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

jeg undrede mig også indtil jeg selv stod og skulle tage billed af den og blitsen så gik i det lille vindue... så man ik kunne se andet end lys...

slår blizen fra el. peger på en af enderne af testen i stedet.. den skal jo nok komme med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.