Kære jer,
Vi arbejder ikke decideret på at jeg skal blive gravid lige nu men vi tager det som det kommer og ville synes det ville være dejligt hvis det skete
Jeg har en meget stabil cyklus på præcis 28 dage og bløder normalt meget og længe (2-3 dage kraftigt og derefter brunt der bliver mindre og mindre) MEN denne ca 1 dag før forventet mens skulle jeg tisse rigtig meget over en hel dag. Dagen efter på præcis 28. dag kom der en lille bitte bitte smule mens- kun små bitte brunlige klatter. Om aftenen fik jeg blærebetændelses symptomer og dagen efter endnu mere blærebetændelse men stadig kun de små bitte brune pletter. Om aftenen kom jeg i behandling med sulfapræperat hvilket hjalp lidt på blærebetændelsen men stadig kun lidt brunt mens. Dagen efter kom der noget rigtigt blod dog kun ved toiletbesøg i løbet af dagen ikke meget i bindet. Dagen efter blev blærebetændelsen værre og jeg fik noget rigtig penicillin som tog den og har siden ikke haft symptomer men pist væk er min menstruation. Jeg nåede at bløde meget lidt brunt i to dage- og jeg mener virkelig meget lidt og så alm rødt i en dag. Og dagen efter var den pist væk ikke en snert af lidt brunt blod eller små pletter er der- absolut intet.
Kan godt være det lyder normalt nok men for mig virker det utrolig underligt når jeg altid plejer at bløde en uge.
Da jeg var til lægen med mine blærebetændelses symtomer spurgte hun om jeg ku være gravid. (efter jeg habde fortalt om mine symptomer- ikke manglende mens men dem på blærebetændelse) jeg svarede at jeg havde mens. men tog en test lige efter som var negativ.
Lige nu et par dage efter har jeg bare spænding i maven men ingen mens. Hvorfor var den mon så kort?????
Anmeld