Begyndende tænder - 4 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.840 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

LykkeB

Hej søde baby brugere. 

Jeg håber at i kan hjælpe mig. Min lille søn Elias på 4 en halv måned, har været meget utilpas de sidste 2 dage, meget pyleret og lidt i feber. Han er vild med at skulle have ting i munden og få gnubbet hans gummer, han savler også helt vildt! Hans gummer er meget hvide, slet ikke den røde farve det plejer, det kunne godt ligne at der er tænder på vej. Men kan det virkelig passe? Synes det er helt vildt tidligt.. Måske nogle andre herinde, hvis børn har fået tænder tidligt?       Hilsen Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

LykkeB

LykkeB skriver:

Hej søde baby brugere. 

Jeg håber at i kan hjælpe mig. Min lille søn Elias på 4 en halv måned, har været meget utilpas de sidste 2 dage, meget pyleret og lidt i feber. Han er vild med at skulle have ting i munden og få gnubbet hans gummer, han savler også helt vildt! Hans gummer er meget hvide, slet ikke den røde farve det plejer, det kunne godt ligne at der er tænder på vej. Men kan det virkelig passe? Synes det er helt vildt tidligt.. Måske nogle andre herinde, hvis børn har fået tænder tidligt?       Hilsen Line 

Slet ingen der ved, om det kan være tænder på vej, så tidlgt?

Anmeld

15. juli 2012

Sara.

LykkeB skriver:

Hej søde baby brugere. 

Det kan godt passe og lyder da meget rigtigt.

Det er meget forskelligt hvornår børn får tænder. Min pige var 9 mdr da den første kom, min dreng var 1 år. Men gen min venindes dreng var 4 mdr og min kusines pige blev født med 1 tand fremme.

Du kan hjælpe ved at give n oget køligt på hans gummi som han kan bide i...

Anmeld

15. juli 2012

Mettefpigen

Det kan det sagtens være... Kender flere hvis børns tænder kom i omkring 3 måneders alderen... Kom noget køligt på, og smut evt til lægen med ham for en sikkerheds skyld... Har prøvet et par gange det samme selv hvor jeg troede det var tænder men hvor set viste sig at være en virus første gang og halsbetændelse anden gang....

Anmeld

15. juli 2012

Clisolka

LykkeB skriver:

Hej søde baby brugere. 

Jeg syntes det lyder meget til bisser  Det er meget forskelligt hvornår tænderne begynder at komme. Isabella var præcis 6 mrd. da de første 2 tænder kom 

Anmeld

15. juli 2012

Frk.S

Uh ja, det kan sagtens lade sig gøre.

Freja fik de første 2 tænder da hun var 3½ måned! Nu er hun 10 mdr. og har haft hele 8 tænder længe.

Frejas far fik også sine tænder så tidligt (også 3½ måned) - så prøv at høre jeres forældre om de kan huske hvornår i fik tænder.

Anmeld

15. juli 2012

Rosin

Kan sagtens være tænder - her kom den første tand da hun var lidt over 4 måneder gammel. Det tog lige et par aftener der ikke var så sjove... En kold sut fra køleskabet eller en sut med koldt vand på kan anbefales

Anmeld

15. juli 2012

Ønskeønskeønskebarn

Det lyder til de er på vej herhjemme havde vi to bisser da han var 4,5 mdr. Nu er han 8 mdr og har fire tænder

Anmeld

15. juli 2012

Tulle28

Min datter var 4,5 mdr da hun fik de første 2 tænder i undermunden... Så det kan sagtens være det:-)

Anmeld

15. juli 2012

LykkeB

Tak for alle jeres svar. Er sikker på at det så er bisser der er på vej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.