Nu er der sikkert flere af jer der tænker 'gider hun lige at lade være med at brokke sig!'
Men jeg har lige en aften hvor jeg er ked af det. Havde mødt denne dejlige mand, og som sædvanligt viser det sig at han kun er interesseret i sex.
Jeg klæder mig ikke udfordrende. Snare tværtimod.
Men jeg er meget tynd, og har rigtig store bryster, og er desuden en pæn pige. Så derfor(jeg kan ikke finde andre årsager da jeg er alt andet end let på tråden) tænker mænd åbenbart kun på sex når det kommer til mig.
Jeg er bare så træt af endnu engang at finde ud af at det er det eneste en fyr vil mig
Det går hårdt udover min selvtillid at de ikke vil lære mig at kende.. Jeg føler selv at jeg indeholder en masse kvaliteter der er værd at kigge nærmere på.
Det hele starter med at en fyr viser interesse for mig, og før jeg ved af det er de eneste beskeder jeg modtager beskeder hvor jeg får at vide hvor lækker jeg er, hvor fræk jeg ser ud, og sårgar hvad han har 'lyst til at gøre ved mig' 
Lige i aften er jeg bare så ked af det.. For jeg kunne rigtig godt lide ham her! Men han er gået fra at virke interesseret til nu UDELUKKENDE at tale om sex, og om mit udseende. Så ved jeg jo godt hvad klokken er slået.
Er der andre med det problem, og hvordan tackler i det? 
Anmeld