Flyverdragt - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

modesty

Hej alle,

jeg har kig på en brugt Ticket to Heaven flyverdragt. Den er str. 86 og måler 73 cm. fra skulder til fod. Jeg synes umiddelbart at det lyder lidt småt, men har intet sammenligningsgrundlag. Er der nogen derude der har en flyverdragt str. 86 liggende, der kan måle længde fra skulder til fod? Og evt. komme med erfaringer ang. størrelse på TTH's dragter?

På forhånd kæmpe tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

mele

TTH er meget store i størrelserne.

Har en TTH flyverdragt str 86 som vores datter på 2 år (født maj 2010) kan passe til vinter og frem ti hun bliver 3 år (håber jeg)

Den var ihvertfald MEGET for stor sidste vinter, selvom den egentlig var indkøbt til der.

ved ikke hvad den måler, men som sagt de er store i størrelsen, men det kan betyde at de så kan passe flyverdragten i 2 sæsoner (alt efter hvor meget de vokser.

hvor lang er dit barn? og hvor gammelt?

Anmeld

14. juli 2012

MissMaria

modesty skriver:

Hej alle,

jeg har kig på en brugt Ticket to Heaven flyverdragt. Den er str. 86 og måler 73 cm. fra skulder til fod. Jeg synes umiddelbart at det lyder lidt småt, men har intet sammenligningsgrundlag. Er der nogen derude der har en flyverdragt str. 86 liggende, der kan måle længde fra skulder til fod? Og evt. komme med erfaringer ang. størrelse på TTH's dragter?

På forhånd kæmpe tak. 

Jeg har en Mikk-Line i str 86, den måler også 73 cm fra top til bund

Anmeld

14. juli 2012

chael

Det lyder meget normalt. Du skal jo ikke regnet barnets hoved med

Anmeld

14. juli 2012

modesty

mele skriver:

TTH er meget store i størrelserne.

Har en TTH flyverdragt str 86 som vores datter på 2 år (født maj 2010) kan passe til vinter og frem ti hun bliver 3 år (håber jeg)

Den var ihvertfald MEGET for stor sidste vinter, selvom den egentlig var indkøbt til der.

ved ikke hvad den måler, men som sagt de er store i størrelsen, men det kan betyde at de så kan passe flyverdragten i 2 sæsoner (alt efter hvor meget de vokser.

hvor lang er dit barn? og hvor gammelt?

Min dreng er 76 cm. og 9 mdr. Og han skal jo først bruge den om en 3 måneders tid eller noget i den stil.

Anmeld

14. juli 2012

modesty

MissMaria skriver:

Jeg har en Mikk-Line i str 86, den måler også 73 cm fra top til bund

Super! Tak for svar.

Anmeld

14. juli 2012

modesty

chael skriver:

Det lyder meget normalt. Du skal jo ikke regnet barnets hoved med

Njah, men jeg tænkte bare at hans hals og hoved var noget længere end 13 cm. men åbenbart ikke. 

Anmeld

14. juli 2012

MissMaria

modesty skriver:

Super! Tak for svar.

Var så lidt

Min søn er 14 mdr, han er lige målt til 73 cm.

Jeg har købt én flyverdragt i str. 80 og én 86 (de var vildt meget på tilbud) Var nemlig ikke helt sikker på hvilken str han ville være til vinter (Også bor vi jo i DK så man ved jo heller ikke helt hvornår vinteren kommer )

Anmeld

15. juli 2012

modesty

MissMaria skriver:

Var så lidt

Min søn er 14 mdr, han er lige målt til 73 cm.

Jeg har købt én flyverdragt i str. 80 og én 86 (de var vildt meget på tilbud) Var nemlig ikke helt sikker på hvilken str han ville være til vinter (Også bor vi jo i DK så man ved jo heller ikke helt hvornår vinteren kommer )

Det er vildt svært at købe i forvejen synes jeg. Man aner jo ikke hvor hurtigt de vokser. Jeg har købt den i str. 86 nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.