Er træt af det :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

SS82

Hvor er jeg dog død træt af at der ikke sker noget mht at blive gravid. Ved godt andre har kæmpet længere tid end os det kun har gjort det i 7 mdr. Men fuck jeg synes det er latterligt. Kunne skrige og tude over at det ikke vil lykkes. Ved godt at man ikke skal tænke så meget på det for så stresser man kroppen - men det er f..... Svært når man så brændende ønsker at stå med den latterlige positive test i hånden. Alle omkring en er bare gravide og man siger hele tiden det skal nok komme bare ta det med ro men 5 min efter tænker man over det igen.

Der er lige nu en uge til test dag og jeg har totalt murren i underlivet og ømme bryster men sådan har det været de sidste par mdr lop til mens så ved bare at den heller ikke er der denne gang.

Undskyld piget for mit negative indlæg - er bare træt træt træt sf det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

MorDk

Jeg kan godt forstå din frutstration! Det er en frygtelig følelse man har indeni...  Jeg håber at I snart er heldige at stå med en positiv test i hånden... Mange varme tanker og kram herfra!

Anmeld

14. juli 2012

SS82

MorDk skriver:

Jeg kan godt forstå din frutstration! Det er en frygtelig følelse man har indeni...  Jeg håber at I snart er heldige at stå med en positiv test i hånden... Mange varme tanker og kram herfra!

Tusind tak hvor er du sød 

Anmeld

14. juli 2012

KarinaA

jeg kender (heldigvis) ikke til problemet, og har altid bare blevet gravid med det samme, men jeg kan sagtens forestille mig at det må være frustrende at gå og vente måned efter måned på de fantastiske to streger :/ 

men selvom at jeg sikkert slet ikke kan sætte mig ind i den forfærdeligt følelse, så ville jeg ikke forlade dit indlæg uden lige at give dig en 

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

Jeg har prøvet at få børn siden 2002. Blev gravid efter et ICSI forsøg (med ex-manden) men mistede • havde en MA i uge 9+

Det lykkedes slet ikke for os.

Vi blev skilt og jeg fandt en ny kæreste... og blev gravid med det samme! Men jeg har også været igennem hele følelsesregisteret omkring det med ønskebarnet der bare ikke kommer!

Nu har jeg en dejlig dreng på 21 mdr. og en lille prinsesse på vej ♥

Jeg krydser fingre for det snart lykkedes for jer  MIST IKKE TROEN PÅ DET!!!! Og ej heller håbet!!!

KNUS!

Anmeld

14. juli 2012

SS82

KarinaA skriver:

jeg kender (heldigvis) ikke til problemet, og har altid bare blevet gravid med det samme, men jeg kan sagtens forestille mig at det må være frustrende at gå og vente måned efter måned på de fantastiske to streger :/ 

men selvom at jeg sikkert slet ikke kan sætte mig ind i den forfærdeligt følelse, så ville jeg ikke forlade dit indlæg uden lige at give dig en 

Tak det er sødt af dig :0) men en eller anden da er lykken vel med os 

Anmeld

14. juli 2012

SS82

MorDk skriver:

Jeg har prøvet at få børn siden 2002. Blev gravid efter et ICSI forsøg (med ex-manden) men mistede • havde en MA i uge 9+

Det lykkedes slet ikke for os.

Vi blev skilt og jeg fandt en ny kæreste... og blev gravid med det samme! Men jeg har også været igennem hele følelsesregisteret omkring det med ønskebarnet der bare ikke kommer!

Nu har jeg en dejlig dreng på 21 mdr. og en lille prinsesse på vej ♥

Jeg krydser fingre for det snart lykkedes for jer  MIST IKKE TROEN PÅ DET!!!! Og ej heller håbet!!!

KNUS!

Tak prøver at holde modet oppe men i perioder er det godt svært. Hver mdr er bare en kæmpe skuffelse når ens mens kommer. Jeg har selv været gravid med en eks men fik Ma i 7 uge. Så jeg ved jo jeg burde kunne blive gravid og så begynder man pludselig at få alle mulige tanker om det er min kæreste der ikke kan eller vi bare ikke fungere sammen til at kunne lave et barn. Man får virkelig mnhe tanker. Men håbet da virkelig snart lykken tilsmiler os. Dejligt det lykkedes for dig og din Kæreste <3 var jeres første planlagt eller kom han bare?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.