glædes indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

wmillapigenw

så kunne jeg også sætte mig ind under parforhold, kunne ikke lige lade være med at lave et glædes indlæg. men han er bare så sød, han støtter mig, forstår mig, og passer rigtig godt på malte, behandler ham lidt ligesom man skulle tro det var hans, er så glad for han tager sig så godt af malte! han har selv et barn på 2 år så han ved jo hvad han går ind til. han er meget hjælpsom og vil rigtig gerne hjælpe med alt! han spørger tit selv om han skal gøre noget. syntes det er fedt han gerne vil hjælpe til selvom jeg siger jeg nok skal klare det  

ville ikke andet ens bare glæde jer med min gode nyhed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Mutti2

wmillapigenw skriver:

så kunne jeg også sætte mig ind under parforhold, kunne ikke lige lade være med at lave et glædes indlæg. men han er bare så sød, han støtter mig, forstår mig, og passer rigtig godt på malte, behandler ham lidt ligesom man skulle tro det var hans, er så glad for han tager sig så godt af malte! han har selv et barn på 2 år så han ved jo hvad han går ind til. han er meget hjælpsom og vil rigtig gerne hjælpe med alt! han spørger tit selv om han skal gøre noget. syntes det er fedt han gerne vil hjælpe til selvom jeg siger jeg nok skal klare det  

Ihhhh hvor fedt

Stort tillykke med ham
Og hvor er det fantastisk at han tager det at du har et barn så pænt :-D

Knus

Anmeld

14. juli 2012

Camillos

wmillapigenw skriver:

Dejligt for dig.. stort tillykke med kæresten ..

Anmeld

14. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor dejligt! ....... OG SNYD!!!

Anmeld

14. juli 2012

wmillapigenw

Camillos skriver:

Dejligt for dig.. stort tillykke med kæresten ..

ja & tak

Anmeld

14. juli 2012

wmillapigenw

rikkeregnbue skriver:

Hvor dejligt! ....... OG SNYD!!!

ja & haha

Anmeld

14. juli 2012

wmillapigenw

Milla-Victoria's mor skriver:

Ihhhh hvor fedt

Stort tillykke med ham
Og hvor er det fantastisk at han tager det at du har et barn så pænt :-D

Knus

tak

& ja det fantastisk

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

Hvor lyder det bare dejligt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.