16 mdr, trampolin - ryste hoved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Den lykkelige

Ja måske det et dumt spørgsmål..
Men da jeg var gravid læste jeg noget forfærdelig om at folk der rusker deres barn kan skade helt vildt pga hjerne hinden eller sådan noget..
Min datter er 16 mdr og hun ELSKER at hoppe på trampolin med sin far, med legebolde inden i nettet.. Hun elsker når hun ligger på trampolinen og farmand hopper/ryster trampolinen så boldene hopper helt vildt og hun hopper hurtig og tumler rundt.. men kom til at tænke på idag om det nu kan skade??? Hun skriger af grin og de hygger sig sådan med det.. jeg synes nogen gange det går lidt vildt for sig.. men jeg er også total høne mor.. men tænkte bare...?? Nogen der ved det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

TeamRocket

Jeg ved det faktisk ikke, men jeg fik engang hjernerystelse at at hoppe på trampolin i børnehaveklassen. Så mine børn får kun lov at hoppe så meget deres egen vægt kan få dem til.. Man kan jo aldrig vide, får også tit at vide jeg er en høne mor men så længe de er små vil jeg have lov til det. Tumle ture og vilde lege får de dog- bare ikke med for magen rysten af hovedet.

Anmeld

13. juli 2012

MorDk

Selvfølgelig skal man passe op og alt med måde... MEN de små kan godt tåle man tumler med dem, giver svingture osv. Lige det med trampolinen skal nok være lidt OBS på. MEN når det så er sagt så er dit barn jo 16 mdr. og kan holde/styre sit hovede selv... så tror ikke du skal være såååå bekymret. MEN tag evt. en snak med din kæreste/mand og vær' lidt forsigtige... *S*

Hilsen endnu en "hønemor"

Anmeld

13. juli 2012

DLM

Det var da et godt spørgsmål... men tror der er forskel på når det er hele kroppen der bliver "rystet" på den måde frem for at barnet bliver holdt fast og det er hovedet det går ud over.

Anmeld

13. juli 2012

MorDk

DLM skriver:

Det var da et godt spørgsmål... men tror der er forskel på når det er hele kroppen der bliver "rystet" på den måde frem for at barnet bliver holdt fast og det er hovedet det går ud over.

Ja... det tænker jeg også...

Anmeld

13. juli 2012

Den lykkelige

TeamRocket skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, men jeg fik engang hjernerystelse at at hoppe på trampolin i børnehaveklassen. Så mine børn får kun lov at hoppe så meget deres egen vægt kan få dem til.. Man kan jo aldrig vide, får også tit at vide jeg er en høne mor men så længe de er små vil jeg have lov til det. Tumle ture og vilde lege får de dog- bare ikke med for magen rysten af hovedet.

Ja jeg tænkte også det var bedst hvis hun bare selv hoppede så den jo ikke "svingede"/rystede så meget.. men hun står og siger "op op op op" hvis hun er alene på den.. hun elsker bare det tumleri med farmand.. men skulle nødig ske noget..

Anmeld

13. juli 2012

Den lykkelige

DLM skriver:

Ja det snakkede vi også om.. altså at folk der rusker så er det jo faktis kun hoved der ryger frem og tilbage.. men hun ligger på rygger også giver han små ryk i trampolinen så det nærmest ryster og boldene hopper omkring hende.. jeg ved jo godt hun næsten er 1,5 år og det nok mere også er spæd som ikke kan holde hovedet osv.. men skal jo nødig skade hende.. hun griner jo helt vildt, men vidste ikke om det kan gøre noget..

Anmeld

13. juli 2012

Den lykkelige

MorDk skriver:

Selvfølgelig skal man passe op og alt med måde... MEN de små kan godt tåle man tumler med dem, giver svingture osv. Lige det med trampolinen skal nok være lidt OBS på. MEN når det så er sagt så er dit barn jo 16 mdr. og kan holde/styre sit hovede selv... så tror ikke du skal være såååå bekymret. MEN tag evt. en snak med din kæreste/mand og vær' lidt forsigtige... *S*

Hilsen endnu en "hønemor"

Ja vi passer også meget på.. men vi har bare forskellig grænser min kæreste og jeg.. men jeg ved også jeg kan være for meget.. men jo bare fordi jeg passer på mit guld  OG er en høne mor

Anmeld

13. juli 2012

MorDk

Den lykkelige skriver:

Ja vi passer også meget på.. men vi har bare forskellig grænser min kæreste og jeg.. men jeg ved også jeg kan være for meget.. men jo bare fordi jeg passer på mit guld  OG er en høne mor

Tro mig jeg har det på samme måde! Jeg er dog blevet MEGET bedre og mere afslappet! Min kæreste han kaster rundt med Bassen. De slår saltoer, laver vilde flyveture og kasteture mm. Det har givet pote. Det er godt for motorikken. Min søn er 21 mdr. og kan RIGTIG mange ting med sin lille krop!. Mor er stolt! Men får alligevel ondt i maven når han flyver 2 meter op i luften .... osv.

Anmeld

13. juli 2012

Den lykkelige

MorDk skriver:

Tro mig jeg har det på samme måde! Jeg er dog blevet MEGET bedre og mere afslappet! Min kæreste han kaster rundt med Bassen. De slår saltoer, laver vilde flyveture og kasteture mm. Det har givet pote. Det er godt for motorikken. Min søn er 21 mdr. og kan RIGTIG mange ting med sin lille krop!. Mor er stolt! Men får alligevel ondt i maven når han flyver 2 meter op i luften .... osv.

Puha ja det lyder også vildt  Ville jeg slet ikke kunne se på med min datter.. men godt hun har en far som kan gøre de ting med hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.