Jeg har et spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Åse

Jeg håber på, at jeg snart få en henvisning, af lægen til projekt baby da jeg ingen æggeleder har. Mit spørgsmål lyder sådan, skal min mand også have en henvisning af sin læge, selvom det er mig der ikke kan få børn unden hjælp? Og hvis ja, skal han så sige til sin læge "Kan jeg godt få en henvisning fordi min kone ingen æggeleder har?" (Vi har ikke samme læge) 

fandt dette citat fra herlev hospital: Både manden og kvinden skal henvises af egen læge, en speciallæge eller en sygehusafdeling. Hvis henvisningerne ikke sendes samlet, er det vigtigt at angive partnerens navn og cpr. nr. på henvisningen. For enlige eller lesbiske gælder, at kun den behandlede kvinde skal henvises.

Er ret ny i dette håber på lidt hjælp og vejledning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

ønskebørn74

Åse skriver:

Jeg håber på, at jeg snart få en henvisning, af lægen til projekt baby da jeg ingen æggeleder har. Mit spørgsmål lyder sådan, skal min mand også have en henvisning af sin læge, selvom det er mig der ikke kan få børn unden hjælp? Og hvis ja, skal han så sige til sin læge "Kan jeg godt få en henvisning fordi min kone ingen æggeleder har?" (Vi har ikke samme læge) 

fandt dette citat fra herlev hospital: Både manden og kvinden skal henvises af egen læge, en speciallæge eller en sygehusafdeling. Hvis henvisningerne ikke sendes samlet, er det vigtigt at angive partnerens navn og cpr. nr. på henvisningen. For enlige eller lesbiske gælder, at kun den behandlede kvinde skal henvises.

Er ret ny i dette håber på lidt hjælp og vejledning

han skal også henvises.. han skal have taget blodprøver for forskellige kønssygdomme og lavet en sædprøve inden i kan gå igang med behandlingen.. derfor.. og der er papirer der skal udfyldes i forbindelse med faderskab..

held og lykke med det!!!

Anmeld

13. juli 2012

nielsen80

Tror det der menes med en henvisning er, at din mand skal have lavet en sædprøve for at udelukke der også er noget med ham...det vil have betydning for hvilken behandling I bliver tilbudt.

Han skal bare fortælle sin læge om jeres situation, og så laver lægen en henvisning til sygehuset, hvor han så kan indlevere sin prøve.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

13. juli 2012

Åse

Mange takker

Anmeld

20. juli 2012

Åse

Hej jeg har lige et  spørgsmål til, hvis man får sat 2 æg op og de bliver til to dejlige babyer, kan man så få sat et æg mere op gratis? Har snakke men et par stykker, som fik sat to op hvor der kun kom en dejlig baby ud af det, og så fik de sat to mere op efter 1 1/5 år og nu har de 3 dejlige børn "gratis"????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.