sover baby med åbent vindue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

modesty

Min dreng sover med lukket vindue, men jeg er i tvivl om det ville være bedre hvis han sov med åbent. Er dog lidt bange for om han bliver forkølet, og om han bliver vækket af larmen udenfor - eller gardinet der klaprer i vinden.

Nogle erfaringer med åbent vindue? Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Frk.S

Freja sover med lukket vindue - og det gør vi også.

Til gengæld er der altid dejligt køligt både i vores soveværelse og i Frejas - og der bliver luftet ud om dagen. Regner med at det er godt nok.

Anmeld

13. juli 2012

cdinesen

Min datter sover med åbent vindue, hun har værelse på 1. sal og vi har altid et skråvindue stående lidt åbent. Hun sover meget roligere og længere hvis der er køligt på værelset. Hvis det er en kold aften, giver vi hende lidt mere tøj på at sove i. Hvis bare de er varme på kroppen, så tror jeg ikke de bliver syge. Min datter er i hvertfald ikke blevet forkølet endnu

Anmeld

13. juli 2012

modesty

cdinesen skriver:

Min datter sover med åbent vindue, hun har værelse på 1. sal og vi har altid et skråvindue stående lidt åbent. Hun sover meget roligere og længere hvis der er køligt på værelset. Hvis det er en kold aften, giver vi hende lidt mere tøj på at sove i. Hvis bare de er varme på kroppen, så tror jeg ikke de bliver syge. Min datter er i hvertfald ikke blevet forkølet endnu

Sover hun også med åbent vindue om vinteren? Eller bestemmer temperaturen om det er åbent eller lukket?

Anmeld

13. juli 2012

cdinesen

modesty skriver:

Sover hun også med åbent vindue om vinteren? Eller bestemmer temperaturen om det er åbent eller lukket?

Det bestemmer temperaturen i rummet

Anmeld

13. juli 2012

twinny

Herhjemme sover vi med åbent vindue. Altså bare sådan lidt på klem. De er utrolig varme børn og sover bare bedre med lidt frisk luft.

Hvis det er koldt, har vi bare en ventilen (staves) åben.

Anmeld

13. juli 2012

Pige2009

Laura sov aldrig med det åbent, da jeg var bange for at hun fik træk

Anmeld

24. juli 2012

Lene32

Her sover begge børn med åbent vindue stort set hele sommeren.

Anmeld

25. juli 2012

Nessie

Daniel sover aldrig med åbent vindue.

Han sover uden dyne det meste af natten, og han er ofte kølig at røre ved, når jeg er inde ved ham, så vil ikke gøre ham endnu koldere med et åbent vindue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.