4+0. burde den være positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

1990h

kan største delen ikke teste positivt ved 4+0..eller er det største delen der først kan derefter..øv ja, det jo svært at føle..men det da irriterende at mens ikke bar kan komme når test er knald negativ..ik engang så meget som en utydelig streg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

MissTas

1990h skriver:

kan største delen ikke teste positivt ved 4+0..eller er det største delen der først kan derefter..øv ja, det jo svært at føle..men det da irriterende at mens ikke bar kan komme når test er knald negativ..ik engang så meget som en utydelig streg..

tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor hurtigt man danner HCG.. tror først nogle kan teste meget senere og andre meget tidligere..

selv testede jeg bragende positiv 3+6, men danner også HCG ekstremt hurtigt.. har også oplevet folk der først har ku teste positivt 5+ og 6+ .. så ville ta en test måske hver anden dag for at se

held og lykke hvert fald

Anmeld

13. juli 2012

1990h

MissTas skriver:

tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor hurtigt man danner HCG.. tror først nogle kan teste meget senere og andre meget tidligere..

selv testede jeg bragende positiv 3+6, men danner også HCG ekstremt hurtigt.. har også oplevet folk der først har ku teste positivt 5+ og 6+ .. så ville ta en test måske hver anden dag for at se

held og lykke hvert fald

ja du har nok ret..men det er svært at fatte sig med godt mod syntes jeg smiler..
men tænker os. hvis nu cyklus jo slet ikke er de dage man regner med. er ægløsning måske os kommet senere også man jo i princippet slet ikk gået over tid endnu jo..så der nok ikke andet for end at få ro på tankerne og se tiden an her over weekenden. men for dævlen det jo ikke nemt

Anmeld

13. juli 2012

MissTas

1990h skriver:

ja du har nok ret..men det er svært at fatte sig med godt mod syntes jeg smiler..
men tænker os. hvis nu cyklus jo slet ikke er de dage man regner med. er ægløsning måske os kommet senere også man jo i princippet slet ikk gået over tid endnu jo..så der nok ikke andet for end at få ro på tankerne og se tiden an her over weekenden. men for dævlen det jo ikke nemt

lige præcis.. du må holde humøret og tålmodigheden oppe og se tiden an prøv evt. at test igen søndag morgen og så måske hver anden tredje dag derfter.. enten så kommer din mens, eller os får du en positiv test

men ja, ku godt forestille mig hvor svært det må være

Anmeld

13. juli 2012

Mother-love

Det er vidt forskelligt hvornår du kan teste positivt. Jeg kunne teste svagt positivt 3+6 med morgenurin. Men kunne først teste teste positivt 5+0 om eftermiddagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.