Erfaring med salg af mælk og bopæl på fyn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

fairlady

Hej.

Jeg overvejer at sælge mælk til Skejby, hvis jeg skulle have en overflåd af mælk.

Men ville lige høre om der er nogen af jer, der har erfaring med at sælge mælk? Og om der evt er nogle der også har bopæl på fyn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

fairlady

slet ingen, som har erfaring?

Anmeld

13. juli 2012

fairlady

14. juli 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
fairlady skriver:

Hej.

Jeg overvejer at sælge mælk til Skejby, hvis jeg skulle have en overflåd af mælk.

Men ville lige høre om der er nogen af jer, der har erfaring med at sælge mælk? Og om der evt er nogle der også har bopæl på fyn?

Opper lige for dig

Anmeld

14. juli 2012

Father

Ring til Arla.

Anmeld

14. juli 2012

Nadia&Daniel

Father skriver:

Ring til Arla.

Tror ikke at ARLA har med modermælk at gør

Anmeld

14. juli 2012

L&V

fairlady skriver:

Hej.

Jeg undersøgte det lidt da jeg ammede men må indrømme jeg fandt det besværligt.. Man får ca 150,- for 1L hvilket jo er fint men rigtig bøvlet med fragt osv.. Men hvis du googler det kan du finde det på de forskellige sygehus hjemmesider

Anmeld

14. juli 2012

Annemor...

fandt denne tråd herinde, måske den kan hjælpe dig lidt med dine spørgsmål

https://www.baby.dk/debat/138652pi3/amning/min-mael k-i-brysterne-satte-jeg-til-salg----.aspx

Anmeld

14. juli 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

hvorfor lige Skejby når du bor på fyn - måske også OUH tager i mod. Ring til dem, så får du det bedste svar

Anmeld

14. juli 2012

fairlady

tak for svar til jer alle.

Har snakket med Skejby, men det kunne være meget rart, hvis nogle havde prøvet det.mere med hensyn til hvor besværligt det er at malke ud ved siden af et nyfødt barn og det med fragt, da man selv skal fragte det.

jeg har læst den tråd, der er henvist til. Tak for det.

Man kan desværre ikke aflevere mælk til OUH.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.