Biograffilm specielt til børn - hvor finder man dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

tinasmor

Jeg så engang at Henrik havde lavet et link til et sted hvor man kunne komme ind med sit barn til biograffilm specielt til mindre børn. Dvs kortere film, lavere lyd, lidt lys osv. Jeg tror det var i Palads man kunne se filmen (eller imperial?) Men jeg kan ikke finde et sted hvor man kan finde datoer og hvilke film man kan se. Jeg mener, at der kommer en ny film hver måned.

Er der nogle der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Kay

orhhh for dælen... jeg var inde med arbejdet i starten af februar.... i københavn... i en lille biograf... tæt på nørerport st.

men hvad biografen hed der er jeg helt blank...

men det var super godt... vi var afsted med de største vuggestue børn og de elskede det... tror der var en 5-7 kort film... og de små poder på 2 år + klarede rigtig fint at holde koncentrationen

Anmeld

13. juli 2012

Mettefpigen

De har også sådan nogle film i biocity :-)

Anmeld

13. juli 2012

Dustmuz

jeg ved at Biocity normalt har det som hedder Baby bio..

Det ligger om formiddagen, hvor der er lys i salen, og lyden er ikke nær så høj som normalt.

Men de fleste biografer har det vidst..

Anmeld

13. juli 2012

tinasmor

Hej Tak for alle jeres svar.

Ja tænkte på at det godt kunne lyde lidt som babybio på den måde jeg have beskrevet det, men det er det nu ikke.

Det er f.eks Postman Per, Peter Pedal osv der kører i en eller to dage i Palads og er henvendt til 3-6 årige eller sådan noget.

Men jeg tror jeg prøver at ringe til Biobooking de må kunne vejlede mig.

Tak fordi I tog jer tid til at svare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.