hvornår mødte jeres barn jeres nye kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Anonym trådstarter

ja er endelig bare nys..

jeg gik fra kæresten i maj, og tror han er veed og ha noget kørene med en masse, men jeg har selv tænkt at det er for tidligt for lucas og skulle møde dem.. så er jeg fær at hvis han nu ta ham med ud til dem så søger jeg forældermyndigheden, ville det virke forkert? for han er overhovdet ikk faldet rigtig på plads med en ording nu, så ville syns det er fortidlig han skal til og vende sig til det os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

PernilleogLouis

Det syns jeg ikke er fair - snak med ham om det istedet for. Tvivler da også stærkt på det er grund nok til at få forældremyndigheden - ellers er der i hvertfald noget helt galt med systemet hvis du spørg mig.

Anmeld

13. juli 2012

FruK

Jeg tror ikke du får noget ud af at søge forældremyndighed på det grundlag. Og det gør heller ingen forskel - hvis han har samvær, kan han være sammen med hvem han vil, uanset forældremyndigheden.

Kan I snakke sammen, så gør det i stedet. Kan I ikke - så er der nok ikke meget du kan gøre ved det.

Selv ventede jeg nogle måneder med at præsentere kæresten (som jeg nu er gift med) - indtil jeg selv følte mig sikker på, at det var seriøst.

Det kan være rigtig svært, men nogle ting, er man nødt til at indse, at man ikke kan blande sig i, når man er skilt. Jeg har dog altid været så heldig, at min eks og jeg har kunnet snakke om tingene.

Anmeld

13. juli 2012

klmf

Hej

Kan ikke rigtig se, hvad det skulle hjælpe at få forældremyndigheden (som jeg virkelig heller ikke håber de tildeler på sådan et grundlag) for jeres søn skal jo heldigvis aligevel have samvær med sin far - og han kan jo så selv bestemme, hvornår jeres dreng skal møde hvem.

Snak med ham om din bekymring over, at det er for tidligt at introducere nye mennesker i nye relationer. Hvis han ikke tager det til sig er der ikke så meget du kan gøre ved det, han er fri til at gøre som han vil når han har jeres dreng.

Du bestemmer jo så heldigvis selv, hvordan du vil agere i den her situation og du kan så vælge at gøre det anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.