frisør silkeborg/viborg omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.791 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

frkanonym

hej tøser.

kender i en billig frisør i silkeborg/kjellerup/viborg omegn. jeg bor cirka lige langt fra både silkeborg og viborg, men silkeborg ville dog være lettest, da jeg kommer der oftest.
jeg vil gerne have en klipning og farvning, men er simpelthen så nærig. så ville lige høre, hvilken frisør i bruger og hvad i giver for klipning/farvning? del gerne jeres erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

frkanonym

der må da være nogen herinde fra silkeborg/viborg

Anmeld

13. juli 2012

Solstrålebørn

Kender en som er noget billig, hun har ude af ved Kragelund... En klipning uden vask koster 245,- jeg kan ligge et link ind hvis du er interesseret...

Anmeld

13. juli 2012

frkanonym

Solstrålebørn skriver:

Kender en som er noget billig, hun har ude af ved Kragelund... En klipning uden vask koster 245,- jeg kan ligge et link ind hvis du er interesseret...

du må meget gerne sende et link

Anmeld

13. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

De der uden tidsbestilling i Silkeborg er rimelige i pris, synes jeg - det er Torvets frisørsalon, Søndergades frisørsalon, Nygade Frisøren og Torvecentrets frisørsalon. Hvis der er mange i kø et sted, er de søde til at ringe og høre, om man hurtigere kan komme til et af de andre steder. 

Anmeld

13. juli 2012

frkanonym

Mor og meget mere skriver:

De der uden tidsbestilling i Silkeborg er rimelige i pris, synes jeg - det er Torvets frisørsalon, Søndergades frisørsalon, Nygade Frisøren og Torvecentrets frisørsalon. Hvis der er mange i kø et sted, er de søde til at ringe og høre, om man hurtigere kan komme til et af de andre steder. 

lyder rigtig godt. må tage et smut til silkeborg en af dagene

Anmeld

14. juli 2012

Solstrålebørn

frkanonym skriver:

du må meget gerne sende et link

Her er linket... 

http://www.gittathrysoe.dk/

Jeg synes selv hun er billig i forhold til andre... 

Anmeld

25. august 2012

frisor111

Hvad med frisørsalon Salonsylvia i Silkeborg. Det er også en kosmetolog

Link: Frisør i Silkeborg

Anmeld

25. august 2012

MathildeJulie

Jeg er fra kjellerup og bruger Britta bønding på nygade, det er en hjemme frisør og hun er billig

Anmeld

26. august 2012

frkanonym

MathildeJulie skriver:

Jeg er fra kjellerup og bruger Britta bønding på nygade, det er en hjemme frisør og hun er billig

hvad tager hun for klip/farve?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.