MME fra fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

pemiro

MiaLarsen skriver:

Han havde svært ved og komme af med afføring. han fik så hård mave af det.. 

Fik det ham til at græde helt vildt også? Jeg er nemlg ret overbevist om at oliver ikke kan fungere på allomin, hans afføring er blevet hård og han græder helt vildt samtidig med han presser rigtig meget :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

MiaLarsen

pemiro skriver:

Fik det ham til at græde helt vildt også? Jeg er nemlg ret overbevist om at oliver ikke kan fungere på allomin, hans afføring er blevet hård og han græder helt vildt samtidig med han presser rigtig meget :/

han pressede også rigtig meget og kom ikke af med noget afføring i over et døgn han var rigtig ked af det og skreg i vildens sky.. 

søde hvis din dreng er på allomin.. hvis han har hård mave så prøv Allomin Syrnet det bruger jeg også til min dreng og det er såååå godt 

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

MiaLarsen skriver:

han pressede også rigtig meget og kom ikke af med noget afføring i over et døgn han var rigtig ked af det og skreg i vildens sky.. 

søde hvis din dreng er på allomin.. hvis han har hård mave så prøv Allomin Syrnet det bruger jeg også til min dreng og det er såååå godt 

Han har fået syrnet, men det hjælper ikke

Anmeld

12. juli 2012

pemiro

MiaLarsen skriver:

Bruger du kun syrnet? Eller også den blå

Anmeld

12. juli 2012

Kruse90

pemiro skriver:

Filucca får Allomin syrnet
Hendes mave fungere perfekt på det
Det er ikke så hårdt ved maven. Prøv at bruge ren syrnet
Og efter en dag eller to er jeg sikker på at der kommer gang i maven

Anmeld

12. juli 2012

MiaLarsen

pemiro skriver:

jeg brugte kun syrnet på det tidspunkt og da han kunne komme f med afføring så gav jeg ham 2 synet og en allomin blå. og kørte sådan en tid

Anmeld

12. juli 2012

pernille.23

først fik hun allomin, også skiftede vi til babymælk, hun havde ingen problemer med nogle af dem..

Anmeld

13. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hvilken MME brugte I, der har givet flaske fra fødslen???

Jeg har givet NAN fra fødslen. Isabella har aldrig haft problemer med sin mave 

Anmeld

13. juli 2012

sofiell89

Vi har brugt allomin siden Line var 14 dage. Den blå og grønne. Her får hun fx. 3 blå skeer + 1 blå i hver flaske. Bruger vi dem på brik, fordi vi er ude, sørger vi for at hun har fået en helt grøn flaske enten inden vi gik, eller imens vi er ude. Herhjemme har vi bare et problem med at hun ikke bliver ordentlig mæt på den grønne, hun bliver MEGET hurtigere sulten igen, i forhold til hvis hun bare har fået en blå flaske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.