Så er ærten ude af næsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

An&Jo

Så kom vi ud i lægevagten igen, og denne gang lykkedes det at få ærten ud, og oveni købet uden at han brokkede sig over det, og helt uden blod også..

Så nu er han en ært fattigere..

Han fik så til gengæld en bule i panden ved at være derude..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

B&J

hihihihi den lille bølle da godt i fik ærten ud og åhh nej dog en bule mere til samlingen gud hvor er børn dejlige

Anmeld

12. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha.... Jeg kan godt undre mig over hvordan små børn får ideen at ærter/perler osv. skal i næsen?

Anmeld

12. juli 2012

An&Jo

B&J skriver:

hihihihi den lille bølle da godt i fik ærten ud og åhh nej dog en bule mere til samlingen gud hvor er børn dejlige

ja det var godt den endelig kom ud, den har siddet der siden vi spiste til aften igår, men de kunne ikke få den ud igår, men da jeg var lidt nervøs for at den skulle blive siddende imens han var på ferie ved sin far, forlangte jeg at få den taget ud på en eller anden måde, for så vidste jeg at den kom ud, uden at lande i luftvejene..

og ja en bule mere, og det er jo klart at den kommer nu hvor jeg har klippet hans pandehår, for nu kan den jo ikke skjules..

Anmeld

12. juli 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Haha.... Jeg kan godt undre mig over hvordan små børn får ideen at ærter/perler osv. skal i næsen?

hmm ja, der er faktisk næsten ikke den grøntsag han ikke har haft i næsen eller forsøgt på at stikke derop..

Anmeld

12. juli 2012

Koen.

Hahaha lille bølle vi har os været til vagtlægen flere gange for at få pillet div. Ud af næsen, perler, flamingo ovs.

Anmeld

12. juli 2012

B&J

An&Jo skriver:

ja det var godt den endelig kom ud, den har siddet der siden vi spiste til aften igår, men de kunne ikke få den ud igår, men da jeg var lidt nervøs for at den skulle blive siddende imens han var på ferie ved sin far, forlangte jeg at få den taget ud på en eller anden måde, for så vidste jeg at den kom ud, uden at lande i luftvejene..

og ja en bule mere, og det er jo klart at den kommer nu hvor jeg har klippet hans pandehår, for nu kan den jo ikke skjules..

det kan jeg godt forstå du forlangte det er også vigtigt så den ikke sætter sig der

hihihihihih han skal lige vise han er en dreng med STORT D

Anmeld

12. juli 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Så kom vi ud i lægevagten igen, og denne gang lykkedes det at få ærten ud, og oveni købet uden at han brokkede sig over det, og helt uden blod også..

Så nu er han en ært fattigere..

Han fik så til gengæld en bule i panden ved at være derude..

Godt den kom ud

Men hvordan dælan fik han en bule i panden ?

Anmeld

12. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

hmm ja, der er faktisk næsten ikke den grøntsag han ikke har haft i næsen eller forsøgt på at stikke derop..

Haha! Skør basse

Anmeld

12. juli 2012

An&Jo

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå du forlangte det er også vigtigt så den ikke sætter sig der

hihihihihih han skal lige vise han er en dreng med STORT D

Ja det er nemlig det..

og turde simpelthen ikke sende ham på ferie uden jeg vidste den var kommet godt ud..

Ja han er en rigtig dreng, og det skal han jo være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.