Stivdie skriver:
Da jeg mødte min kæreste havde jeg det præcis lige sådan! Jeg måtte kæmpe for ikke at klæbe - og ikke gå til af jalouxi når han skulle mødes med veninder.
Det tossede var, at jeg i og for sig stolede 100% på ham, jeg havde bare været udsat for nedbrydende forhold i fortiden, som havde ødelagt mit selvværd.
Vi er stadig sammen, og med tiden lærte jeg at slappe af og acceptere, at det faktisk var mig han ville have :-)
Held og lykke med kærligheden <3
jeg må også virkelig kæmpe for ikke at klæbe,(; han har også mange veninder, men vi har talt om det og er som sådan ikke jaloux ihvertfald ikke noget jeg vil indrømme over for mig selv, er vel altid en smugle jaloux,
skal måske ned til ham i weekenden og hygge med ham, men han skal lige finde ud af om han kan i weekenden men puha har lyst til at skrive og høre ham konstant om han har fundet ud af om jeg kunne komme, er virkelig allerede blevet lidt afhæning af ham,
han så min søn for første gang i går sådan rigtig, og de klikkede bare rigtig super sammen(; holdte både stire konkurance og kilde konkurance osv(; og skal snart møde hans søn,
han giver mig enlig ikke nogen grund til at tvivle, men har ski haft et par fuser der har taget tilliden fra mig desværre
Anmeld