hvornår kan han side selv uden bøjle på tripp trapp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.833 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Hvor gammel var din tumling da han eller hun kunne side selv i sin stol uden bøjle?

Min søn er 1 år og 1 mdr og sidder stadig med bøjle, men hvornår han er klar til at side uden aner jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

MorDk

Fru Skovrup skriver:

Hvor gammel var din tumling da han eller hun kunne side selv i sin stol uden bøjle?

Min søn er 1 år og 1 mdr og sidder stadig med bøjle, men hvornår han er klar til at side uden aner jeg ikke

Vi fjernede den da han var omkring 1 år.

Når dit barn selv kan kravle op tænker jeg... men det er jo forskelligt. Det er dig der vurderer om han kan sidde på stolen uden at skvatte ned...

Vores søn har kravlet op/ned siden han var omkring 1 år.

Anmeld

12. juli 2012

Karo

Fru Skovrup skriver:

Jeg fjernede bøjlen første gang jeg så mine børn prøvede at komme ud af den. Jeg mener Marcus var lige omkring 1 år og Ida var ikke så gammel (en 10 mdr tror jeg).

Anmeld

12. juli 2012

chael

Når de selv kan kravle op og ned af stolen

Kan sgu ikke huske hvor gamle de 2 store var.

Men Theo sidder da nok i sin til han er 1,5 år

Anmeld

12. juli 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn kan ikke kravle op og ned selv overhovedet. Han forstår ikke han kan falde ned af den heller

Anmeld

12. juli 2012

Koen.

Lærke var 14 mdr da vi pillede den af

Anmeld

12. juli 2012

Tulle28

Tror vores datter var ca. 1,5 år før vi pillede den af.

Anmeld

12. juli 2012

heidi30

Ej for søren, vi er vist lidt langsomme herhjemme.

Malte blir 2 år i næste mdr. og hans bøjle er stadig på. Han kravler ikke selv op eller ned, vi løfter ham hver gang. Han har faktisk aldrig prøvet på selv at komme hverken op eller ned. 

Men jeg kan da godt se på alderen af jeres børn at det vist er på tide den bøjle kommer væk herhjemme også 

Anmeld

12. juli 2012

FruStolpe

Bella stoppede med at ha bøjle på i vuggestuen lige inden hun var 1 år. Men mor her havde først nerver til det hjemme efter et par måneder mere...

Hun kravler også selv op og ned og er 21 mdr...

Anmeld

12. juli 2012

MorDk

heidi30 skriver:

Ej for søren, vi er vist lidt langsomme herhjemme.

Malte blir 2 år i næste mdr. og hans bøjle er stadig på. Han kravler ikke selv op eller ned, vi løfter ham hver gang. Han har faktisk aldrig prøvet på selv at komme hverken op eller ned. 

Men jeg kan da godt se på alderen af jeres børn at det vist er på tide den bøjle kommer væk herhjemme også 

Så er det bare med at få den af *S* Så I også skåner jeres rygge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.