idag uge 2+ kan det værre rigtigt? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Anonym trådstarter

jeg er idag 2+5 (hvis jeg velnog mærket er gravid) 

tog en test til morgen da jeg gar haft øget hvidt mælke udflåd de sidste 2 dage, pluds mave kneb :/ avav 

- den viste (inden for de 5 min) meget meget svagt positiv (kan iKke ses på billede ) 

-nu efter et stykke tid er den så bar blevet mere synlig ! 

TØR JEG TRO PÅ DEN når den  nu var svag svag positiv inden de 5 min men blev tydeliger efterfølgene !? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

jeg er idag 2+5 (hvis jeg velnog mærket er gravid) 

tog en test til morgen da jeg gar haft øget hvidt mælke udflåd de sidste 2 dage, pluds mave kneb :/ avav 

- den viste (inden for de 5 min) meget meget svagt positiv (kan iKke ses på billede ) 

-nu efter et stykke tid er den så bar blevet mere synlig ! 

TØR JEG TRO PÅ DEN når den  nu var svag svag positiv inden de 5 min men blev tydeliger efterfølgene !? 

Puha. Den er svær.

Ægget sætter sig jo først fast 5-10 dage efter befrugtningen har fundet sted. Og ÆL ligger på det tidspunkt man normalt ville kunne kalde 2+0.. Måske du er en af de heldige, hvor ægget har sat sig fast tidligt og begyndt at danne Hcg hurtigt. Men vent heller til testdag med at håbe for meget pga risiko for BIO..

Håber på positiv Update om 14 dage ca

Anmeld

12. juli 2012

Maalene

Man skal kigge de færrere test inden for 5 min, derefter er de ugyldige (står der noget på din, kan være den er anderledes?)

Men du skal passe på med at teste så tidligt, du kan nemt have et befrugtet æg, men hvis det ikke sætter sig fast, er du ikke gravid - ved ikke om det gav mening?

Prøv at teste igen om en uges tid (ved det er svært) - så kan du roligt regne med, at du er gravid, hvis den er positiv der

Alt held og lykke

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Puha. Den er svær.

Ægget sætter sig jo først fast 5-10 dage efter befrugtningen har fundet sted. Og ÆL ligger på det tidspunkt man normalt ville kunne kalde 2+0.. Måske du er en af de heldige, hvor ægget har sat sig fast tidligt og begyndt at danne Hcg hurtigt. Men vent heller til testdag med at håbe for meget pga risiko for BIO..

Håber på positiv Update om 14 dage ca

ja self ' jeg tror heller ikke påden 100% endnu før tesdag

men vis den er der? hvor hurtigt stiger hcg så?

Anmeld

12. juli 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

ja self ' jeg tror heller ikke påden 100% endnu før tesdag

men vis den er der? hvor hurtigt stiger hcg så?

Det er forskelligt fra person til person. Men der er jo en grund til at man anbefaler først at teste omkring 4+ da man mener, en evt stigning i Hcg ville kunne spores der

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Man skal kigge de færrere test inden for 5 min, derefter er de ugyldige (står der noget på din, kan være den er anderledes?)

Men du skal passe på med at teste så tidligt, du kan nemt have et befrugtet æg, men hvis det ikke sætter sig fast, er du ikke gravid - ved ikke om det gav mening?

Prøv at teste igen om en uges tid (ved det er svært) - så kan du roligt regne med, at du er gravid, hvis den er positiv der

Alt held og lykke

jeg havde os en bio i sidste månede da jeg testede 3+3 men 2  dage efter var der intet , 

men hæfter mig heller ikke endnu! først når de 14 dage er gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.