Av :S At finde sexdating sider i toppen af computeren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

MilleRasmussen

Som flere skriver, så var jeg også gået fra ham! Jeg vil aldrig kunne stole på min kæreste igen, aldrig aldrig aldrig! Det er jo bevidste handlinger det han har gjort, puha .. 

Tanker og kram til dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Anonym trådstarter

MilleRasmussen skriver:

Som flere skriver, så var jeg også gået fra ham! Jeg vil aldrig kunne stole på min kæreste igen, aldrig aldrig aldrig! Det er jo bevidste handlinger det han har gjort, puha .. 

Tanker og kram til dig 

Tak. Ja det mener jeg også men det er bare ikke nemt at gå- hvor faen går man hen? Jeg har ingen veninder, ingen familie, alt er hans.. Selv huset. Det står ganske vist i mit navn men han har betalt så jeg kan jo ikke smide ham ud. Og med to børn under 5 og en gravid mave bor man jo ikke bare på en bænk i parken.

Han siger det bare var for at kigge profiler.. Men ja, er det ikke slemt nok, det er vel altid sådan det starter

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Afsted med dig!!

Jeg kan ikke gå, jeg har ingen steder at gå hen, har ingen veninder, og ingen familie. Og hans familie er ikke til meget hjælp da de jo bare synes jeg skaber mig, jeg kan jo bare lade være at opdage disse ting så ville vi ikke have problemer Som sagt har vi to børn, og en baby på vej- så jeg kan jo ikke bare pakke en taske og smutte. Men jeg kan heller ikke blive, jeg hader ham!

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Hold da op, hvad sker der for han lige nu? Er han nede i en kul kælder? Jeg havde taget min datter med hjem til mine forældre og boet der i nogle dage, indtil jeg var helt sikker på hvad der skal ske fremadrettet, hvis jeg var dig.

Han skiftevis undskylder og siger han vil gøre alt for at jeg tilgiver- skiftevis giver mig skylden for at have opdaget det, råber af mig at det er 6 mdr siden og at jeg ikke kan tillade mig at være sur nu (vi har så været sammen i 6 år så han var ikke singel for 6 mdr siden som der står i profilerne) Jeg aner ikke havd jeg skal gøre, har ingen veninder, ingen familie, ingen jeg kan bo hos- end ikke en at snakke med. Og med to børn og en baby i maven kan jeg ikke bare smutte - ungerne skal jo have en stabil hverdag stadig.

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Han skiftevis undskylder og siger han vil gøre alt for at jeg tilgiver- skiftevis giver mig skylden for at have opdaget det, råber af mig at det er 6 mdr siden og at jeg ikke kan tillade mig at være sur nu (vi har så været sammen i 6 år så han var ikke singel for 6 mdr siden som der står i profilerne) Jeg aner ikke havd jeg skal gøre, har ingen veninder, ingen familie, ingen jeg kan bo hos- end ikke en at snakke med. Og med to børn og en baby i maven kan jeg ikke bare smutte - ungerne skal jo have en stabil hverdag stadig.

kan du ringe til din sagsbehandler og tale med ham om der er nogle muligheder for hjælp?

Hart du SLET ikke noget familie?

Anmeld

14. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Find en udvej eller tilgivelse. Mødrehjælp og krisecenter er det altid.

Men tilgiver du, er det for evigt, ikke noget du må bruge fremover osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.