Det at male som gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Fine_007

Jeg har længe haft planer om at begynde at male (på lærred) 

og nu synes jeg, det skal være nu!

Jeg har dog stort set ingen erfarring på området, og derfor har jeg heller ingen idé om, hvor skadelig kemikalierne fra maling kan være for rejen i maven... det er ikke lykkedes mig at google mig frem til et  svar der giver god mening, så derfor spørg jeg alle jer kreative sjæle til råds..

anbefales det overhovedet at man maler som gravid? og i så fald, skal man så bruge en bestemt type maling? 

tak, fordi I læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Muhmi

Fine_007 skriver:

Jeg har længe haft planer om at begynde at male (på lærred) 

og nu synes jeg, det skal være nu!

Jeg har dog stort set ingen erfarring på området, og derfor har jeg heller ingen idé om, hvor skadelig kemikalierne fra maling kan være for rejen i maven... det er ikke lykkedes mig at google mig frem til et  svar der giver god mening, så derfor spørg jeg alle jer kreative sjæle til råds..

anbefales det overhovedet at man maler som gravid? og i så fald, skal man så bruge en bestemt type maling? 

tak, fordi I læste med 

Jeg ved ikke om det ligefrem anbefales, men i acryl, olie og akraval burde der ikke være nogle problemer med...

Anmeld

11. juli 2012

Fenja09

Jeg har altid malet meget, mest akryl men også oliemaling og jeg fik af vide at jeg skulle holde mig fra det under graviditeten. Der vil altid være dampe i maling, også selvom man køber det der er mindst sundhedsskadeligt. Jeg tror ikke der sker noget ved, at man f.eks gør det en enkelt gang, men personligt ville jeg vente til efter endt graviditet.  

/Fenja

Anmeld

12. juli 2012

Fine_007

Tak, for svarerne piger 

Noget tyder på, at det er det allersikreste bare at vente.

Jeg må begynde at tegne i stedet for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.