beskriv dit test forløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Når okay ja så vidste du at det kunne være en "fuser"igen

Men dejligt den blev positiv

lige precis..

for tog til lægen første gang det skete og samme dag jeg sku til lægen kom min mens om morgnen meget svagt så de nægtede at teste mig ved lægen..  og testede jo selv negativt..

så anden gang var jeg sådan lidt tvivlende.. men da lægen sagde den var god nok blev jeg jo overlykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Så må du vente og se om mens kommer, og hvis ikke kan du jo teste igen.

Men der er også rigti mange der først kan teste positivt efter 4+0 - og nogen endda meget sent.

Ja Det rigtigt
Men det svært at finde håbet syntes jeg.

Mærker ikk noget til hvis mens sku være på vej men plejer heller aldrig at kunne mærke det så jeg var stensikker. Mest på dagen hvor det Ska komme.

Det plejer tit at være der når jeg vågner om morgenen

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

lige precis..

for tog til lægen første gang det skete og samme dag jeg sku til lægen kom min mens om morgnen meget svagt så de nægtede at teste mig ved lægen..  og testede jo selv negativt..

så anden gang var jeg sådan lidt tvivlende.. men da lægen sagde den var god nok blev jeg jo overlykkelig

Det forstår jeg godt

Har faktisk engang oplevet at gå over tid og efter jeg havde testet negativt kom mens en time.efter.

Måske fordi man så var afklaret og hjernen slappede af.

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Det eneste anderledes jeg har mærket er lidt ømme bryster ude i siden omkring armhulen. Ondt når jeg trykker men det har også gjort lidt ondt hvis jeg har lavet bevægelser med armene.

men det ikk sådan noget vildt. Ville nok ikk lægge mærke til det hvis vi ikk var igang med pb

Anmeld

11. juli 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Det forstår jeg godt

Har faktisk engang oplevet at gå over tid og efter jeg havde testet negativt kom mens en time.efter.

Måske fordi man så var afklaret og hjernen slappede af.

højest sansynligt derfor

jeg ville jo os gerne være gravid og vidste vi havde haft en masse sex den måned der op til min mens udeblev de 2 uger og havde jo smidt pillerne.. så det var nok ønske tænkning

heldigvis skete det 2 måneder efter  

er nu 26+5

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

HHuHvoHvor

højest sansynligt derfor

jeg ville jo os gerne være gravid og vidste vi havde haft en masse sex den måned der op til min mens udeblev de 2 uger og havde jo smidt pillerne.. så det var nok ønske tænkning

heldigvis skete det 2 måneder efter  

er nu 26+5

Hvor skønt.

Hvordan tog din kæreste det da du fik samlet mod til at sige det

Anmeld

11. juli 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hvor skønt.

Hvordan tog din kæreste det da du fik samlet mod til at sige det

han var sådan lidt tøvende og tavs..

det er hans store ønske men han har før haft en kæreste der sagde hun var gravid og sagde hun mistede igen et par uger efter men der var ingen tegn på noget så han ved ikke rigtigt om du tog røven på ham..  men da jeg kom hjem fra lægen og sagde den var god nok virkede det som om sandheden lige sku gå op for ham så der gik en lille uge før vi sådan rigtig snakkede om det..

Anmeld

11. juli 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Håber folk ville svare selv om jeg skriver som ano men der ingen der ved pb er startet hos os og kender en del herinde

Men hvornår tested du første gang?
-hvad blev resultatet?

Hvis negativ men senere blev positiv.
-hvornår efter negativ test stod du da med en positiv?

Hvilken test brugte i?
Billeder må i gerne tilføje

Jeg testede første gang dagen før forventet mens, og der var den bragende negativ. Testede 2. gang 3-4 dage over tid, der var den temmelig positiv. Kan ikke huske mærke test

Anmeld

11. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Håber folk ville svare selv om jeg skriver som ano men der ingen der ved pb er startet hos os og kender en del herinde

Men hvornår tested du første gang?
-hvad blev resultatet?

Hvis negativ men senere blev positiv.
-hvornår efter negativ test stod du da med en positiv?

Hvilken test brugte i?
Billeder må i gerne tilføje

Testede 3+3 (blev dog rykket to dage frem til NF, men testede 4 dage før forventet mens), og den var svagt positiv... Kunne ses på billede og i strakt arm og alt det der, men vi var stadig lidt i tvivl om det nu også var rigtigt, men dagen efter var den en smule mere positiv og sådan fortsætte det så.. Og har nu lidt under fire uger til termin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Testede 3+3 (blev dog rykket to dage frem til NF, men testede 4 dage før forventet mens), og den var svagt positiv... Kunne ses på billede og i strakt arm og alt det der, men vi var stadig lidt i tvivl om det nu også var rigtigt, men dagen efter var den en smule mere positiv og sådan fortsætte det så.. Og har nu lidt under fire uger til termin

det faktisk en fin streg allerede ved 3+3dejligt du kunne teste så tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.