nu gider jeg snart ikke mere !!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Har lige skrevet til dig i min egen tråd, pg så ser jeg den her

ØV, hvor er det bare ikke fair. Kan godt forstå du er skuffet og ked af det.

Ja er bare så træt af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

UnderCover37

Det gør mig ondt TS, jeg har vidst ikke skrevet i dine tråde før men har læst en del af dem... håber bp i dag har vist at det ene æg er intakt...

Anmeld

13. juli 2012

La´chrissen

UnderCover34 skriver:

Det gør mig ondt TS, jeg har vidst ikke skrevet i dine tråde før men har læst en del af dem... håber bp i dag har vist at det ene æg er intakt...

Dem var desværre negativ så må vente til august med at tilmelde mig ny behandling.

Anmeld

13. juli 2012

Putomanen

Øv, det var en rigtig trist besked!! Det gør bare så ondt, når det ikke lykkes.

Jeg håber, at I kan hygge jer lidt indtil august og nyde sommeren, og at det næste forsøg kommer til at bære frugt.

Anmeld

13. juli 2012

UnderCover37

La´chrissen skriver:

Dem var desværre negativ så må vente til august med at tilmelde mig ny behandling.

Anmeld

13. juli 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Øv, det var en rigtig trist besked!! Det gør bare så ondt, når det ikke lykkes.

Jeg håber, at I kan hygge jer lidt indtil august og nyde sommeren, og at det næste forsøg kommer til at bære frugt.

Ja man bliver jo nødt til at få noget godt ud af tiden, men hold da op en skod måde at gå 14 dages ferie i møde. og især når vi ingen planer har jeg skal nok hurtigt komme op igen, men hold op en masse følelser der vælter rundt .
Ja jeg håber også bare det er næste gang. Det bliver et fryse forsøg. Så slipper for hormon ræset

Anmeld

14. juli 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Ja man bliver jo nødt til at få noget godt ud af tiden, men hold da op en skod måde at gå 14 dages ferie i møde. og især når vi ingen planer har jeg skal nok hurtigt komme op igen, men hold op en masse følelser der vælter rundt .
Ja jeg håber også bare det er næste gang. Det bliver et fryse forsøg. Så slipper for hormon ræset

Øv nej, det er da bestemt ikke en god start på ferien. Men det gode er, at du kan pleje dig selv derhjemme i ferien, og du kan tage dig tid til de ting, som gør, at du får det godt igen.

Jeg har aldrig prøvet fryseforsøg, men det må være skønt at slippe for hormoner og stikkeriet. Et fryseforsøg følger også ens almindelige cyklus, så vidt jeg husker? Så det "kun" tager 1 måned.

Jeg håber, a tdu trods alt kan nyde din ferie

Anmeld

14. juli 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Øv nej, det er da bestemt ikke en god start på ferien. Men det gode er, at du kan pleje dig selv derhjemme i ferien, og du kan tage dig tid til de ting, som gør, at du får det godt igen.

Jeg har aldrig prøvet fryseforsøg, men det må være skønt at slippe for hormoner og stikkeriet. Et fryseforsøg følger også ens almindelige cyklus, så vidt jeg husker? Så det "kun" tager 1 måned.

Jeg håber, a tdu trods alt kan nyde din ferie

Ja det er min egen cyklus så om en månede kan vi tilmelde os satser på en afslappet ferie så kroppen et klar til mine fryse bebser

Anmeld

14. juli 2012

Tullepoder

Håber lykken snart tilsmiler jer, og en  får du også lige med på vejen...

Anmeld

14. juli 2012

La´chrissen

Tullepoder skriver:

Håber lykken snart tilsmiler jer, og en  får du også lige med på vejen...

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.