Kan du ik hjælpe mig? forstår det virkelig ikke :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Jeg har bare læst, at kroppen er mere modtagelig for en ny graviditet efter . Jeg blev selv gravid første måned efter en biokemisk graviditet. Desværre endte det i en graviditet udenfor livmoderen.

Ja okay . jeg er idag 2+4 og begyndt igår og få sådan en slags

hvid mælke agtig udflåd , ved ikke om det har noget og sige?

har det nemlig os idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Karla

Anonym skriver:

Ja okay . jeg er idag 2+4 og begyndt igår og få sådan en slags

hvid mælke agtig udflåd , ved ikke om det har noget og sige?

har det nemlig os idag?

Hmm det har jeg ikke så meget styr på, desværre men så længe det er hvidt, tror jeg ikke du skal tænke så meget over det. Det er ret frustrerende, så kan sagtens forstå dig. Vi har prøvet i 10 mdr. nu, og har haft alle mulige underlige ting. Men tror måske også at kroppen lige skal "finde" sig selv igen, hvis du lige har taget p-piller? Så kan der jo gå op til 1 år inden kroppen er "normal" igen.

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Hmm det har jeg ikke så meget styr på, desværre men så længe det er hvidt, tror jeg ikke du skal tænke så meget over det. Det er ret frustrerende, så kan sagtens forstå dig. Vi har prøvet i 10 mdr. nu, og har haft alle mulige underlige ting. Men tror måske også at kroppen lige skal "finde" sig selv igen, hvis du lige har taget p-piller? Så kan der jo gå op til 1 år inden kroppen er "normal" igen.

har haft p-stav

Anmeld

11. juli 2012

Karla

Anonym skriver:

har haft p-stav

Okay, men tror da helt bestemt at kroppen lige skal have lov til at finde sig selv. Men håber snart den lykkes for jer i hvert fald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.