Anonym skriver:
Jeg har en lille søn som er opstartet med samvær med sin "far" her for en lille måneds tid siden.. men allerede nu svigter han sin søn...
problemer:
- da min søn fydte 6 måneder havde jeg lidt forventet et tillykke, men hørte intet
- da vi havde været indlagt med den bette og kom ud, og han stadig havde det rigtig skidt, hørte jeg INTET... INTET om hvordan han havde det osv.
- han vækkede sin søn da han var her sidst for han havde jo rejst langt for at se ham, ingen respekt for at barnet altså havde 39,8 i feber og slet ikke havde sovet hele døgnet !
-har ingen respekt fo at min søn er lidt bange for fremmede, og han derfor skal tage det stille og roligt, at han ikke kan finde ud af det resultere i at drengen er rædselslagen for ham, og at han er utryg for at være væk fra mig og hans stedfar i flere dage efter !
problemer imellem os:
- Han er utrolig anmasende og nærgående, jeg vil slet ikke have at han røre ved mig, (ubehageligt forhold, og lidt voldligt). aligevel nærmest overfalder han mig hvis min kæreste ikke er hjemme for at ville kramme mig, jeg er virkelig bange for ham...
- han kan se jeg er nervøs ved ham, og ikke ønsker ham nær mig, og det kommer til udtryg ved at jeg ryster når han er i nærheden, uanset om der er andre i lokalet ...
er rigtig bange for hvad fremtiden kommer til at bringe for mig og min søn med denne mand i vores liv
håber det hele ender godt.. men er godt nok meget utryg ved det lige nu ...
ved slet ikke hvad jeg skal gøre ... gør det kun i mit hjem for min søns skyld.. nogen med personlig erfaring eller lign ? eller bare et godt råd, eller en opmuntring ?? 
tak fordi at du læste med..