er skuffet og frygter for fremtiden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

wamse

mor:) skriver:

Arg det synes jeg da er utroligt. Manden kan da ikke have noget godt at bidrage med. Jeg har selv været i et voldeligt forhold i næsten 7 år og der er jo ingen kvaliteter i den mand der ville være godt for et barn. Jeg har meget svært ved at sætte mig ind i hvorfor man vælger at give voldelige mænd, som ikke har ændret sig eller er i behandling for deres problem, samvær.

Jamen jeg er helt enig

Jeg håber på at min eks's sidste overtrædelse er så grov, at han ikke får tildelt samvær Han jog en kniv i armen på en betjent, og han forsøgte at ramme en anden betjent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
wamse skriver:

Jamen jeg er helt enig

Jeg håber på at min eks's sidste overtrædelse er så grov, at han ikke får tildelt samvær Han jog en kniv i armen på en betjent, og han forsøgte at ramme en anden betjent.

Puha...han lyder da heller ikke som en rar mand. Jeg håber han snart vil være helt ude af dit liv. Det er så befriende.

Anmeld

11. juli 2012

Kamulla

Det synes jeg bestemt ikke er for langt ude. Jeg har selv været i et voldeligt forhold og disse mænd har ikke noget godt at bidrage med til barnet alligevel!!!

jeg er vokset op med en voldlig far... min far har ALDRIG lagt hånd på mig eller mine søstre...

og min far elsker og forguder hans piger højere end andet.. så det er en fis i en hornlygte det der... siger ikke at man ikke er mærket af at vokse op med sådan en far.. men han skal ikke have frataget retten for at se sine børn, og det kan hun ikke mm. der er beviser for han yder vold mod børnene/barnet... det skidt, men altså sandt..

Anmeld

11. juli 2012

Kamulla skriver:

jeg er vokset op med en voldlig far... min far har ALDRIG lagt hånd på mig eller mine søstre...

og min far elsker og forguder hans piger højere end andet.. så det er en fis i en hornlygte det der... siger ikke at man ikke er mærket af at vokse op med sådan en far.. men han skal ikke have frataget retten for at se sine børn, og det kan hun ikke mm. der er beviser for han yder vold mod børnene/barnet... det skidt, men altså sandt..

jeg er også vokset op med en voldelig far (mod min mor)

og ja han elsker mig også, men der er mere skade end gavn!

Anmeld

11. juli 2012

Kamulla

jeg er også vokset op med en voldelig far (mod min mor)

og ja han elsker mig også, men der er mere skade end gavn!

vi er enige om man får men når man vokser op med en far der er voldlig mod damer...

men fakta er at ts ikke kan nægte faderen samværd mm. hun kan bevise at han er voldlig mod barnet.. 

manden har brug for hjælp til at komme ud af hans volds problemer, ikke nægtelse af at se sit barn... vil ønske nogle i familien tvang "" min far i behandling mod druk og vold... desværre går alle med skygklapper på. selv den dag idag 

Anmeld

11. juli 2012

Kamulla skriver:

vi er enige om man får men når man vokser op med en far der er voldlig mod damer...

men fakta er at ts ikke kan nægte faderen samværd mm. hun kan bevise at han er voldlig mod barnet.. 

manden har brug for hjælp til at komme ud af hans volds problemer, ikke nægtelse af at se sit barn... vil ønske nogle i familien tvang "" min far i behandling mod druk og vold... desværre går alle med skygklapper på. selv den dag idag 

Er manden i behandling eller lignende vil jeg også synes det var okay, men jeg forstår ikke der ikke er et krav om det. Nej man skal ikke nægte en far sit barn, men jeg synes der skal være en betingelse og det er at faren er i regelmæssig behandling. Vil faren ikke det så vil han heller ikke se sit barn.

Anmeld

11. juli 2012

Kamulla

Er manden i behandling eller lignende vil jeg også synes det var okay, men jeg forstår ikke der ikke er et krav om det. Nej man skal ikke nægte en far sit barn, men jeg synes der skal være en betingelse og det er at faren er i regelmæssig behandling. Vil faren ikke det så vil han heller ikke se sit barn.

det kan vi godt være enige om.. men nu er det desværre ikke os der sætter dagsordenen.. 

Anmeld

11. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg har en lille søn som er opstartet med samvær med sin "far" her for en lille måneds tid siden.. men allerede nu svigter han sin søn...  

problemer:

- da min søn fydte 6 måneder havde jeg lidt forventet et tillykke, men hørte intet

- da vi havde været indlagt med den bette og kom ud, og han stadig havde det rigtig skidt, hørte jeg INTET... INTET om hvordan han havde det osv. 

- han vækkede sin søn da han var her sidst for han havde jo rejst langt for at se ham, ingen respekt for at barnet altså havde 39,8 i feber og slet ikke havde sovet hele døgnet ! 

-har ingen respekt fo at min søn er lidt bange for fremmede, og han derfor skal tage det stille og roligt, at han ikke kan finde ud af det resultere i at drengen er rædselslagen for ham, og at han er utryg for at være væk fra mig og hans stedfar i flere dage efter ! 

problemer imellem os: 

- Han er utrolig anmasende og nærgående, jeg vil slet ikke have at han røre ved mig, (ubehageligt forhold, og lidt voldligt). aligevel nærmest overfalder han mig hvis min kæreste ikke er hjemme for at ville kramme mig, jeg er virkelig bange for ham... 

- han kan se jeg er nervøs ved ham, og ikke ønsker ham nær mig,  og det kommer til udtryg ved at jeg ryster når han er i nærheden, uanset om der er andre i lokalet ... 

er rigtig bange for hvad fremtiden kommer til at bringe for mig og min søn med denne mand i vores liv  

håber det hele ender godt.. men er godt nok meget utryg ved det lige nu ... 

ved slet ikke hvad jeg skal gøre ... gør det kun i mit hjem for min søns skyld..  nogen med personlig erfaring eller lign ? eller bare et godt råd, eller en opmuntring ?? 

tak fordi at du læste med.. 

Kontakt mødrehjælpen  70111212  og bagefter Statsamtet og få en snak med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.