Overtøj til vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

modesty

Hej alle, min dreng starter i vuggestue om en måned. Han er 10 måneder til den tid. Han kravler fint, og rejser sig op af ting, men jeg tvivler på at han kan gå på det tidspunkt.

Hvad skal jeg have af overtøj til ham? Og hvad med sko? Jeg har fleecetrøjer, bomuldshættetrøjer, men ikke noget decideret overtøj.

Skal han have regnsæt? Det skal han vel? Og hvad ellers? En vindjakke? 

Og hvad med sko? Lige nu bruger han bare sine skindfutter når han er ude. Men han skal vel have "rigtige" sko selvom han ikke kan gå, når han skal i VS? 

Og hvad med gummistøvler??

Har man overtøj, som f.eks regntøj, liggende fast i VS, og så et ekstra sæt derhjemme, eller hvordan?

Pyha, jeg er helt forvirret. På forhånd tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

L&V

modesty skriver:

Hej alle, min dreng starter i vuggestue om en måned. Han er 10 måneder til den tid. Han kravler fint, og rejser sig op af ting, men jeg tvivler på at han kan gå på det tidspunkt.

Hvad skal jeg have af overtøj til ham? Og hvad med sko? Jeg har fleecetrøjer, bomuldshættetrøjer, men ikke noget decideret overtøj.

Skal han have regnsæt? Det skal han vel? Og hvad ellers? En vindjakke? 

Og hvad med sko? Lige nu bruger han bare sine skindfutter når han er ude. Men han skal vel have "rigtige" sko selvom han ikke kan gå, når han skal i VS? 

Og hvad med gummistøvler??

Har man overtøj, som f.eks regntøj, liggende fast i VS, og så et ekstra sæt derhjemme, eller hvordan?

Pyha, jeg er helt forvirret. På forhånd tak for svar. 

min datter ska starte i dp her efter ferien og vi har lige købt regntøj, overtræksfutter, flyverdragt til når den tid kommer, pree walkers, foret termotøj og noget der ikke er foret også har hun en sommer jakke, flees og en strik Det er forskelligt om det må ligge der i weekenden men i hverdagene må det godt

Anmeld

11. juli 2012

modesty

Månsson skriver:

min datter ska starte i dp her efter ferien og vi har lige købt regntøj, overtræksfutter, flyverdragt til når den tid kommer, pree walkers, foret termotøj og noget der ikke er foret også har hun en sommer jakke, flees og en strik Det er forskelligt om det må ligge der i weekenden men i hverdagene må det godt

Tak for svar. 

Anmeld

11. juli 2012

modesty

Er der andre der har gode tips? 

Anmeld

15. juli 2012

Elutka

Hej, som dagplejemor må jeg sige at I har købt de rigtige ting

Anmeld

15. juli 2012

Mother-love

Isabella går heller ikke selv endnu. Vi har regnsæt og termosæt. Da hun ikke går selv endnu har vi kun et sæt af hver. Og det er fast ovre vs. Derudover har termofutter der er vandtætte.et par uldsokker, en strikket trøje og en bomuldshat. Vi har begyndersko, som hun bruger dagligt. Vi har de der prewalk fra bundgaard. Super gode sko. Og så har vi et par skindsutter og et par bomuldsfutter med skridsikre dutter på til at ligge derovre også.
Og så har vi en jakkemed frem og tilbage hver dag.

Og når vi kommer til det koldere vejr køber vi en flyverdragt til hende.

Du skal ikke købe gummistøvler før han kan gå selv. Da han ikke vil bruge dem før. For de er sværre for børn at gå i. Fordi de er tunge og løse.

Anmeld

15. juli 2012

modesty

Tak for svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.